שיפור במצבם של פצועי פיגוע הדקירה בראשון לציון

בבית החולים 'אסף הרופא' שבצריפין נרשם שיפור במצבו של הגבר החרדי בן ה-35 שנפצע באורח קשה בפיגוע הדקירה בראשון לציון וכן נרשם שיפור במצבה של האישה המבוגרת שנדקרה (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
זירת פיגוע הדקירה בראשון לציון (צילום: פלאש 90)

בבית החולים 'אסף הרופא' שבצריפין נרשם הבוקר (שלישי) שיפור במצבו של הגבר החרדי בן ה-35 שנפצע באורח קשה בפיגוע הדקירה בראשון לציון וגן נרשם שיפורה במצבה של האישה המבוגרת שנדקרה בידי המחבל הערבי. במקביל, מצבו של הפצוע בפיגוע בנתניהו מוסיף להיות קשה.

דובר בית החולים אסף הרופא עדכן בשיחה עם "כיכר השבת" על מצבו של הפצוע החרדי המשמש כמשגיח כשרות ומתגורר בעיר בני ברק ואמר כי "מצבו מוגדר קשה עד בינוני".

"מדובר בשיפור במצבו וזאת לאחר שהוא הגיע אלינו במצב קשה", מעדכן הדובר ומוסיף כי "הוא עדיין מורדם ומונשם".

הפצוע הגיע אל בית החולים עם דקירות רבות בפלג גופו העליון והוכנס מיד עם בואו לחדר הניתוח ולאחר כמה שעות יצא מכלל סכנה.

מצבה של האישה בת ה-80 שנדקרה בית מנוסתו של המחבל ברחוב, מוגדר בינוני והיא אינה מונשמת.

צפו: המחבל רץ ודוקר

המחבל ערבי, בן 19 מחברון, ביצע את הפיגוע בשתי זירות במרכז העיר ראשון לציון, פצע שלושה אנשים ונעצר על-ידי המשטרה לאחר שנלכד בחנות.

המחבל הגיע בתחילה לפינת הרחובות הרצל ותרמ"ב, דקר גבר בפלג גופו העליון ופצע אותו באורח קשה. לאחר מכן המשיך המחבל לאזור של חנויות ברחוב סמוך, דקר אדם נוסף ופצע אותו באורח קל. בשלב זה המשיך המחבל לחנות תמרוקים שם פצע קשישה כבת 80 באורח בינוני עד קשה.

אישה ששהתה בחנות בעת הפיגוע, לא איבדה את עשתונותיה ומיהרה לסגור את הדלת כשהמחבל לכוד בפנים. אזרחי שהיו במקום השתלטו עליו והחזיקו בו עד לבואם של השוטרים שעצרו אותו והעבירו אותו לחקירה בתחנת המשטרה.

בתוך כך, מצבו של הפצוע בן ה-71 שנפצע בפיגוע הדקירה בנתניה, מוסיף להיות קשה. מבית החולים לניאדו בעיר נמסר כי הוא מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ ונשקפת סכנה לחייו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר