במבצע לילי

אחרי ההצתות: עשרות שיפצו את קבר יוסף בשכם

אחרי שהוצת פעמים לפני כשבועיים עשרות אזרחים וחיילים הגיעו במהלך הלילה במבצע מיוחד לשפץ את מתחם קבר יוסף בשכם. "רגע היסטורי ומרגש. שמחה ועצב משמשים בו בערבוביה" (בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: מאיר ברכיה)

שבועיים אחרי שהוצת על ידי פוערים ערבים, עשרות אנשים אזרחיים וקצינים מצה"ל הגיעו הלילה (שלישי) לקבר יוסף בשכם ושיפצו אותו.

למקום הגיעו צבעים, מסגרים, אנשי אבן ושיש, חשמלאים, עובדי גינון ונקיון. ובתוך מספר שעות, במבצע הנדסי מורכב וזריז הצליחו להספיק לסיים את שיפוץ וחידוש הקבר והמתחם.

עם הפועלים נכנסו ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן שיזם את השיפוץ, סגנו דוידי בן ציון, הרב אליקים לבנון רב השומרון, רב ישיבת מכון מאיר הרב שמעון בן ציון, מח"ט שומרון - אל"מ שי קלפר. קצין הגמ"ר שומרון - רס"ן אליצור טרבלסי, מנכ"ל חברת הר כביר שביצעה את השיפוץ - יצחק סקאלי ואנשי מנהלת המקומות הקדושים בשומרון.

יוסי דגן ראש המועצה האזורית שומרון אמר כי "זה רגע היסטורי ומרגש. שמחה ועצב משמשים בו בערבוביה. מצד אחד אנחנו זוכים עם חיילי צה"ל עם קציני צהל אנשי מועצה אזורית שומרון נציגיה של מדינת ישראל הרשמית, לתקן ולו במעט, את הנזקים האיומים של הברבריות של הרשות הפלסטינית שהשחיתו מקום כל כך קדוש לעם היהודי ונכס בעל חשיבות היסטורית לאנושות כולה".

"לראות את החיילים, את אנשי הר כביר עובדים כאן שכם אל שכם, בוודאי שזו התרגשות גדולה וגם קצת תיקון של החרפה הלאומית שקרתה כאן לפני שבועיים. מצד שני לראות את ההרס הנורא, להגיע לכאן בחצות הלילה כגנבים בלילה, למקום שהוא ללא ספק שלנו, זו תחושה לא פשוטה".

כזכור, הקבר הוצת לפני כשבועיים בלילה שבין חמישי לשישי, כמה ימים אחר כך הגיע למקום הראשל"צ הגר"י יוסף, ולאחר שיצא מהקבר הציתו הפורעים שוב את המקום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר