המלחמה בטרור

נאסר יבוא זיקוקי דינור המשמשים לטרור והפרות סדר

ועדת הכלכלה אישרה את הצו עליו חתם השר אריה דרעי ולפיו ייאסר ייבוא זיקוקי דינור לישראל, וזאת משום שהם משמשים פורעים פלסטינים ככלי נשק נגד כוחות הביטחון ואף גורמים לפציעה (ארץ)

(Sliman Khader/Flash90)

המלחמה בטרור: ועדת הכלכלה אישרה הבוקר את הצו עליו חתם שר הכלכלה היוצא אריה דרעי, בעצה אחת עם השר לביטחון פנים גלעד ארדן ולפיו יאסר כליל יבוא זיקוקי דינור מקטגוריה 2, המשמש את הפלסטינים כנשק נגד כוחות הביטחון.

אחד מ"כלי הנשק" הנפוצים ביותר בעימותים ובהפרות הסדר של הפלסטינים נגד כוחות הביטחון, הם הזיקוקים, שאף גרמו לא פעם לפציעות חמורות.

בעקבות כך, גיבש השר לביטחון פנים גלעד ארדן יחד עם צמרת המשטרה, החלטה לפיה ייאסר יבוא זיקוקי דינור מקטגוריה 2. על הצו חתם דרעי רגע לפני שפרש ממשרד הכלכלה.

כאמור, הבוקר אישרה הוועדה את הצו.השר ארדן אמר: ״זהו צעד נוסף במכלול צעדים שאני מוביל על מנת להילחם בתופעות הטרור בירושלים בפרט ובמדינת ישראל בכלל.

"הפלסטינים יורים את הזיקוקים הללו בכינון ישיר לעבר כוחות הביטחון, דבר שמהווה סכנת חיים. לכן פעלתי לשינוי הוראות הפתיחה באש, במטרה לאפשר לכוחות הביטחון לפגוע במי שיורה זיקוקים, לצד האיסור על הייבוא שלהם״.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר