"נשמעו רעשים מוזרים"

גורמים בארה"ב: "ללא ספק טיל לא פגע במטוס הרוסי"

שלושה ימים אחרי התרסקות המטוס הרוסי בסיני, בעולם מנסים להבין מה אירע בדיוק. מחשיפת הקופסה השחורה עולה כי שניות לפני ההתרסקות נשמעו רעשים מוזרים בתא הטייס (חדשות בעולם)

דגם המטוס שהתרסק (צילום: מתוך ynet)

תעלומת התרסקות המטוס הרוסי בסיני: שלשה ימים לאחר ההתרסקות המסתורית של מטוס חברת 'מטרוג'ט' הרוסית סמוך לשארם א שייח בסיני והסיבה להתרסקות המטוס עדיין לא ברורה, אך הקלטות הקופסה השחורה שנחשפו היום בסוכנות הידיעות הרוסית 'אינטרפקס' חושפת, כי היו סימנים מקדימים שניות לפני ההתרסקות, בה נספו 224 הנוסעים ואנשי הצוות.

על פי סוכנות הידיעות הרוסית, שניות לפני ההתרסקות נשמעו רעשים מוזרים גם בתא הטייס, רעשים שאינם אופייניים לטיסה, ונראה כי הפתיעו את הטייסים. שניות לאחר מכן התפרק המטוס, ככל הנראה כשהוא עדיין באוויר והטייסים טרם הספיקו לדווח על התקלה או על מה שהתרחש בטיסה.

4 דקות לפני ההתרסקות הקטלנית, דיווחו הטייסים למגדל הפיקוח באופן שגרתי ולא דיווחו על תקלה במטוס. על פי הדיווח, הנתונים שנאספו מהקופסה השחורה של המטוס מצביעים די בבירור, כי מה שהפיל את המטוס הוא משהו לא צפוי כך שלטייסים לא היו אפילו מספר שניות על מנת לשלוח את אותות המצוקה.

במקביל, גורמים אמריקניים בכירים מסרו לרשת NBC כי על פי ניתוח צילומי לוויין אמריקניים מזירת ההתרסקות, ניתן לשלול אפשרות של פגיעת טיל במטוס. על פי הגורמים הבכירים בממשל האמריקני, לא ניתן לשלול את החשש כי מה שהפיל את המטוס הוא פצצה שתפוצצה במטוס, אך ללא ספק שום טיל לא פגע במטוס.

גם גורמים בחברת התעופה הרוסית ששוחחו עם ה"דיילי מייל" הבריטי מסרו, כי קודם להתפוצצות המטוס באוויר, נשאבו הנוסעים אל מחוץ למטוס דרך חור שנפער בחלקו האחורי של המטוס, מה שמאשש את התאוריה כי פצצה שהתפוצצה במטוס גרמה להתפרקותו כשהוא עוד באוויר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר