תחזקנה ידיהן של הרבנית ציפי לאו ויפה דרעי / דעה

צעד חשוב עושות הרבניות דרעי ולאו כאשר 600 נשות רבנים יוכשרו לטיפול מקצועי בנושאי תקיפות ומצוקות של נשים. על המהלך הזה מגיעה מילה טובה לשר הדתות דוד אזולאי שקידם את היוזמה (דעה)

ישי כהן | כיכר השבת |
יפה דרעי (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

בתקשורת הכללית אנחנו שומעים לא אחת ביקורת על המגזר החרדי בכל הנוגע לפרשיות של תקיפת נשים. "הכל נשאר בפנים, נשים מותקפות ולא מתלוננות", טוענים שם. הביקורת הזו היא מוגזמת ולפעמים לא מוצדקת, אבל יש בה מעט מן האמת כאשר לא אחת פרשיות מביכות מושתקות.

בשעות הצהריים (שלישי) נחשף ב"כיכר השבת" כי הרבנית ציפי לאו - רעייתו של הרב הראשי הגאון רבי דוד לאו ויפה דרעי - רעייתו של השר אריה דרעי, יעמדו בראש פורום שיכשיר את נשות הרבנים ברחבי הארץ לטפל בתלונות של נשים שעברו תקיפה חמורה.

בשנים האחרונות ישנה התקדמות בכל הנושא הזה, ישנן נשים שלא חוששות להתלונן וכן הורים שמתלוננים על פגיעה בילדיהם. זה טוב ובריא, אבל זה לא מספיק.

הרבנית ציפי לאו

צעד חשוב עושות הרבניות דרעי ולאו. 600 נשות רבנים יוכשרו לטיפול מקצועי בנושאי תקיפות ומצוקות של נשים. לפעמים אשת רב יכולה להבין ולעזור לאשה בת המגזר הרבה יותר מכל גורם אחר, בטח כשמדובר בגורם חיצוני.

מי שבחרו בדרעי ולאו לתפקיד, עשו צעד נכון. מדובר בשתי נשים שיש להם ניסיון וידע רב בכל מה שקשור לנשים בנות המגזר. הרבנית לאו מנהלת את הקמפוס החרדי במכללת עזריאלי ודרעי מנהלת גם היא מכללה חרדית. הן לא רק "הנשים של" אלא ראויות ומתאימות לכך.

לי אישית יש לא מעט ביקורת על התפקוד של שר הדתות דוד אזולאי ומה שקורה שם בלשכה, אבל על המהלך הזה מגיעה לו מילה טובה, הוא זה שהעלה את הרעיון וקידם אותו. ייתכן והיה שווה שחבר הכנסת האפרורי מהצפון יזכה במשרד הדתות רק בשביל לעזור לנשים החרדיות.

לכן הרבניות יפה וציפי נאמר, אפשר להעריך שיהיו כאלו שיצאו בביקורת נגדכן, שזה לא נושא שראוי לעסוק בו וכדו', אבל כמי שמכיר את הבעלים שלכן, הם לא חוששים להתעסק בנושאים שאין עליהם הסכמה. תפעלו ואל תחששו. הביטו אל הנשים המותקפות ותשכחו מבעלי האינטרס שפועלים להשתקת הנושא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר