עשרות חסידי הרב פינטו שובתים רעב "עד שהשקר יגווע"

עשרות חסידיו של האדמו"ר הרב יאשיהו פינטו הודיעו על שביתת רעב בעקבות החלטת הפרקליטות שלא לפתוח מחדש את התיק בעניינו: "זו לא מחאה פרטית, זו מחאה של כל עם ישראל" (חרדים)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: נתי שוחט, פלאש 90)

עשרות מחסידיו של מנהיג קהילת "שובה ישראל" האדמו"ר רבי יאשיהו פינטו פתחו הצהריים (שלישי) בשביתת רעב בעקבות החלטת הפרקליטות שלא לפתוח מחדש את התיק בעניינו.

עשרות מתלמידיו של הרב ערכו תפילת מנחה באוהל מחאה שהוקם בעיר אשדוד והודיעו כי יקיימו שביתת רעב עד לפתיחת התיק מחדש, "נשבות רעב עד שהשקר יגווע" כדבריהם.

צילום: באדיבות המצלם
צילום: באדיבות המצלם
צילום: באדיבות המצלם

בהודעת חסידי הרב פינטו נאמר: "המחאה היא לא בלעדית לשובה ישראל, בימים אלו כאשר כל יום נחשף טפח נוסף וראיה נוספת המפילה לחלוטין כל טענה שטענו כנגד האדמו"ר פינטו שליט"א והרבנית תליט"א, רוב עם ישראל השפוי כבר רואה בעיניו איך ניתן לסמן אזרח, ופשוט להרוס לו ולמשפחתו את החיים, הסכנה אורבת לכל אזרח באשר הוא, מי יגן עלינו כשהממונים על החוק עוברים על החוק כדי לקדש את המטרה?".

"זאת מחאת כל עם ישראל" נטען, "הפרקליטות והיועץ המשפטי תשמעו היטב: אתם לא בעלי הבית, ולא תנהגו בשררה כחברה פרטית שלכם, ואין לכם זכות לרדות באף אדם ובפרט לא מעל הכללים הקבועים בחוק".

הרב פינטו בשיחה למקורביו (באדיבות המצלם)

כזכור, בשיחה למקורביו ערב חזרתו לארץ בהוראת בית המשפט, הזהיר הרב פינטו מחשיפת חומרים חדשים הנוגעים לפרשה. "עשיתי 22 שנים בשביל כל עם ישראל, נתתי מאות מיליונים" אמר, "שתקתי שנים. ללכת לבית סוהר לא אכפת לי, אי אפשר להכניע אותנו, האנשים הכי גדולים בעולם ניסו להכניע אותנו ולא הצליחו. אני עפר עם עקרונות שאי אפשר לשבור. לא דיברתי מילה שלוש שנים, אני הולך לדבר הרבה דברים".

"לא הרגתי את ברכה, הם הרגו את ברכה" הוסיף הרב פינטו. "ברכה, אהבתי אותו ואני אוהב אותו עד היום. אני עשיתי ספר תורה לעילוי נשמתו. הם לא, כשברכה הקליט אותי בסוד - עליתי לברך אותו בספר תורה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר