פשרה באלעד: התלמידות ישובו מחר ללימודים

בית המשפט המחוזי בירושלים קיבל את מתווה הפשרה אליו הגיע משרד החינוך עם עיריית אלעד וסמינר "דרכי חנה" בעיר, לפיו, הסמינר ימשוך את העתירה שהגיש, ויתוקצב בהקמת כיתה נוספת (חרדים)

(צילום: קובי גדעון, פלאש 90)

בית המשפט המחוזי בירושלים קיבל הערב (שלישי) את מתווה הפשרה אליו הגיע משרד החינוך עם עיריית אלעד וסמינר "דרכי חנה" בעיר, לפיו, הסמינר ימשוך את העתירה שהגיש נגד קבלת התלמידות, יפעל להפסקה מיידית של השבתת הלימודים במוסד ויקבל באופן מלא את התלמידות ששובצו על ידי משרד החינוך, והן יחלו ללמוד במוסד כבר מחר.

לצד זאת, לאור הצפיפות במוסד, משרד החינוך יתקצב הקמה של כיתה נוספת שתוצב במקום על ידי העירייה. בכך אמורה סאגת שיבוץ התלמידות בסמינרים באלעד לבוא אל סיומה. לאור אישור המתווה בפסק דין השופט, גם התלמידות ששובצו על ידי משרד החינוך בסמינר "לדעת חכמה" בעיר אמורות להתחיל ללמוד במוסד.

כזכור, לאור פניית קבוצה של הורים לוועדות הערר של משרד החינוך כנגד השיבוץ שניתן לבנותיהן, הוחלט במשרד על שיבוצן של 8 תלמידות בסמינרים "דרכי חנה" ו"לדעת חכמה" בעיר. עם מתן השיבוץ, הודיעו בסמינר "דרכי חנה" כי ההורים משביתים את הלימודים, והתלמידות המשובצות החלו להגיע מדי יום ללימודים בכיתות ריקות.

בסמינר "לדעת חכמה" התנו את קבלת שיבוץ המשרד בחזרה ללימודים סדירים גם ב"דרכי חנה".

מאיר שמעוני, מנהל המחוז החרדי במשרד החינוך, אמר כי "אנו שמחים שהסאגה הזו באה אל פתרונה. לכל אורך הדרך השיקול היחיד שהנחה את פעילותנו היה טובת התלמידות. היום טובת התלמידות נצחה את כל השיקולים האחרים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר