"צעק בערבית"

סודני ניסה לרצוח ישראלי באמצע טיסה

הרשויות באתיופיה עצרו אזרח סודני שניסה לרצוח ישראלי באמצע טיסה לאתיופיה. לדברי הישראלי המותקף, "הוא הגיע מאחורי והתחיל לחנוק אותי. הוא צעק 'איטבח אל יהוד' ו'אללה אכבר' (חדשות)

אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

שלטונות אתיופיה עצרו אזרח סודני שניסה לרצוח נוסע ישראלי באמצע טיסה בטיסת "אתיופיאן איירליינס" מצ'אד לאתיופיה - כך דווח הערב (שלישי) באתר ynet. משרד החוץ מסר כי "המקרה מוכר לנו. השגרירות הישראלית באדיס אבבה עודכנה בפרטים".

על פי הדיווח, אזרח ישראל בן 54 בשם אריק כמעט ונרצח באמצע הטיסה על ידי האזרח הסודני. "ברגע שהמטוס התחיל להנמיך הוא הגיע מאחורי המושב שלי והתחיל לחנוק אותי בחוזקה", צוטט אריק ב-ynet, "הוא היכה אותי בראש במגש ממתכת וצעק 'אללה הוא אכבר' ו'איטבח אל יהוד'". צוות הדיילים ונוסע לבנוני חילצו את הישראלי. כאמור, הרשויות באתיופיה עצרו את התוקף.

אריק הוסיף, "בערך 20 דקות לפני הנחיתה הנוסע שישב מאחוריי זיהה אותי כישראלי ויהודי. הוא התחיל לחנוק אותי, בהתחלה לא הצלחתי להוציא קול ולא להזעיק עזרה. רק אחרי כמה שניות, ממש לפני שאיבדתי את ההכרה, הצלחתי לצרוח ודיילת שראתה מה קורה קראה לשאר הדיילים".

לדבריו, "אחרי שהרחיקו אותו הוא היכה אותי וצעק בערבית. חלק מהדיילים חילצו אותי לחלק האחורי של המטוס ושני דיילים שמרו על התוקף בחלק הקדמי של המטוס". הוא הוסיף כי מרבית הנוסעים לא התערבו בנעשה.

לדברי הנוסע הישראלי הוא אף ניצל לאחר מכן מלינץ' אכזרי: "הבחור הלבנוני אמר לי אחרי הנחיתה שניצלתי פעמיים, כי אחרי שכבר השתלטו עליו הוא אמר לכולם 'בואו נגמור אותו'. באותם הרגעים חשבתי שאני עומד למות וכבר התחלתי להיפרד במחשבות מהקרובים שלי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר