בעקבות המגעים לתיקון חוק הגיוס

רעייתו של סילבן שלום: "למה לחרדים אין סיכון לאבד ילד?"

ההסתה נגד הציבור החרדי בעקבות תיקון חוק הגיוס יוצאת לדרך ומי שמוסיפה שמן למדורה היא ג'ודי ניר מוזס שלום, רעיית השר סילבן שלום. "החרדים מתפרנסים מהמיסים שלנו", השתלחה (חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
לשכת הגיוס. ארכיון (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

נלחמים בהסתה: הבוקר (רביעי) נראה כי ההסתה נגד הציבור החרדי שוב יוצאת לדרך זאת בעקבות פעילות חברי הכנסת החרדים לתקן את הרדיפה נגד לומדי התורה בחוג הגיוס שחוקק יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד יחד עם אנשי 'הבית היהודי' בכנסת הקודמת.

העיתון "ידיעות אחרונות" מקדיש הבוקר את עמוד השער לכותרת ראשית: "המשבר הבא: ביטול החוק לגיוס חרדים" ו"מתחדש הקרב על חוק השוויון בנטל".

העמודים הראשונים בעיתון, 2 ו-3 הוקדשו לנושא תחת הכותרת "פלונטר בנטל" עם תמונת מחאת חיילי המילואים ואברכים חרדים בכניסה ללשכת הגיוס.

בכתבה מצוטט כמובן יו"ר 'יש עתיד' יאיר לפיד, שבחודשים האחרונים שידר בכלי תקשורת שונים קרבה מסומת למגזר החרדי אך כעת מתייצב לצד המחאה ואומר כי "זה מחטף, החוק חשוב לאחידות".

מי שהוסיפה אש למדורת ההסתה הייתה ג'ודי שלום ניר מוזס, שכהרגלה יצאה בעמוד הטוויטר שלה וכתבה בחריפות נגד הציבור החרדי ולומדי התורה הקדושה.

"רותחת מבעבעת ועצבנית על הבוקר", פתחה ג'ודי ניר מוזס את מנת ההסתה, "לא מבינה למה הבן שלי מתגייס בעוד שבועיים והבן של החרדי לא? למה להורים הלא חרדים כמונו סיכוי נוראי לאבד ילד".

,ג'ודי ניר מוזס שלום

(צילום: גיל כהן עליזה זאנה, יח"צ)

מיד לאחר מכן הוסיפה: "ולחרדים שמתפרנסים מהמיסים שאנחנו משלמים, אין סיכון כזה, כי הם לא מתגייסים, למה? הדם של הילד שלי פחות סמיך? חייו פחות חשובים משלהם??".

והמשיכה: "קוראת לביבי המלך לזרוק לפח לאלתר! את ההצעה לביטול החוק לגיוס החרדים! או לחילופים שיתנו 3 שנות שירות לאומי. חברים הגיע הזמן להפסיק להיות פסיבים".

ג'ודי מסיימת וכותבת: "כל הכבוד לחרדים שלמרות הלחץ החברתי, למרות העוינות הסביבתית, מתגייסים. הלואי והיוצאים מן הכלל יהפכו לכלל. 3 שנים למדינה. בכל דרך. כמו שילדי נותנים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר