מועצת רמפו: המועמד החרדי הביס את המועמד האנטישמי

בבחירות במועצת רמפו בניו יורק - אחת מחמש המועצות באזור ראקלנד קאונטי, שהעיירות מונסי וניו סקווירא הן חלק ממנה, נבחר הרב בנציון וידר ברוב של 70% לייצג את איזור ספרינג וואלי (עולם)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הביס את האנטישמי. וידר (צילומסך מהטלויזיה המקומית)

השבוע התקיימו הבחירות במועצת רמפו בניו יורק - אחת מחמש המועצות באזור ראקלנד קאונטי, שהעיירות מונסי וניו סקווירא ועוד ערים ושכונות חרדיות באזור הן חלק ממנה, בהן הביס המועמד החרדי הרב בנציון וידר את המועמד האנטישמי שמולו ברוב של 70 אחוזים.

רחובותיה של מונסי השלווה והערים החרדיות באיזור, רחשו במהלך השבועות האחרונים פעילות בחירות מקומית סוערת, שהגיעה אתמול, יום שלישי, לסיומה.

על אחת המשבצות כמועמד בבית המחוקקים של ראוקלנד קאונטי, שספרינג וואלי הינה אחד המועצות השייכות לו, התמודד העסקן החרדי הרב אהרן בנציון וידר, מחשובי עסקני חסידות בעלזא בפרט והעסקנים החרדיים בעיר מונסי בכלל, לתפקיד מחוקק המחוז (קאונטי ליגיסלעטאר).

מועמדותו קיבלה את ברכתם ותמיכתם של כל גדולי התורה ורבני העיר מכל החוגים והעדות. בתקופה האחרונה לאחר בחירתו כמועמד הדמוקרטים, ביקר אצל האדמו"רים והרבנים והביעו קורת רוח מרובה לתושבי מונסי וכל אזור ספרינג וואלי.

הרב וידר שנבחר ברוב גדול של 70 אחוז מקולות הבוחרים, מייצג את כל האזור כולו ובעיקר את איזור ספרינג וואלי, שבחלקו הגדול מיושב על ידי יהודים חרדים, וייצג כחבר בפרלמנט לכל תושבי המחוז.

בבחירות עמד מולו מועמד אנטישמי בשם ג'קיוס די מישל'ס שהסית רבות נגד הציבור היהודי והחרדי וזכה לתמיכה של 30 אחוז בלבד מקרב ציבור הבוחרים.

הרב וידר נבחר לראשונה לפני ארבע שנים לכהן כחבר המועצה החסידי הראשון לבית המחוקקים של ראוקלנד קאונטי ועזר רבות לכלל היהדות הנאמנה. גורמים המעורבים בעניין מציינים בסיפוק כי האחדות היהודית פעלה את פעולתה והמועמדים הרצויים נבחרו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר