פעם שנייה בשבוע: כוחות הביטחון סיכלו העברת מדים לעזה

בפעם השנייה בתוך שבוע סיכלו הבודקים הביטחוניים במעבר כרם שלום הברחת ענק של בדים מנומרים שנועדו לפי החשד לזרוע הצבאית של חמאס בעזה כמו גם לשלוחת דעאש בסיני (אקטואליה)

(צילום: דוברות משרד הביטחון)

גורמי הטרור ניסו שוב להעביר מדים לעזה ונתפסו: משרד הביטחון הודיע היום (רביעי) כי בפעם השנייה בתוך שבוע סיכלו הבודקים הביטחוניים במעבר כרם שלום הברחת ענק של בדים מנומרים שנועדו לפי החשד לזרוע הצבאית של חמאס ברצועת עזה כמו גם לשלוחת דעאש בסיני.

על פי הודעת משרד הביטחון, המשלוח הובל במשאית ישראלית המיועדת להעברת סחורות ומוצרים הומניטריים, ולדברי משרד הביטחון המשלוח שנתפס כעת, גדול יותר מהמשלוח שנתפס לפני שבוע. מדובר במאות מטרים של בדים מנומרים מכמה סוגים וצבעים.

הבדים שנתפסו היו מיועדים להגיע ככל הנראה למתפרות בעזה שמייצרות מדים לחילות השונים של חמאס.

משלוח הבדים הוחרם ונפתחה חקירה נגד המעורבים. במקביל, בפעילות משותפת לשב"כ, מתפ"ש, המכס ורשות המעברים במשרד הביטחון סוכל ביומיים האחרונים ניסיון להבריח משלוח גדול של קונצרטינות ואמצעי ביצורים לרצועת עזה וכן סלילים להלחמת מתכות.

כזכור, לפני יומיים נתפס משלוח דומה במעבר כרם שלום כשאז הודיע משרד הביטחון כי סוכלה הברחת ענק של בדים מנומרים שלפי החשד יועדו גם הם אל הזרוע הצבאית של ארגון הטרור חמאס ברצועת עזה ולשלוחת ארגון הטרור דאעש בסיני.

ההברחה סוכלה על ידי הבודקים הביטחוניים של רשות המעברים במשרד הביטחון. הבודקים עצרו משאית ישראלית לבדיקה ומצאו בה כ-15 משטחים עם מאות מטרים של בדים מנומרים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר