החילונים זועמים

הקרנת סרט הופסקה בגלל רוב חרדי על המטוס

נוסעים חילונים בטיסת אל-על ממוסקבה לתל אביב זעמו על הפסקת הקרנת סרט בטיסה, זאת לאחר שנוסעים חרדים ביקשו מהצוות להפסיק את ההקרנה. אל-על: "נפעל למנוע מקרים דומים" (חדשות)

(צילום: שאטרסטוק)

נוסעים חילונים בטיסת אל על ממוסקבה לתל אביב זעמו על צוות הטיסה לאחר שזה הפסיק את הקרנתו של סרט במטוס. הפסקת ההקרנה הגיעה לאחר בקשה של נוסעים חרדים שהיו על המטוס. כך דווח באתר ynet.

לדברי הנוסעים החילונים, צוות המטוס טען בפניהם כי הקרנת הסרט הופסקה מאחר וישנו רוב של נוסעים חרדים בטיסה ועל כן הם נענו לבקשתם, זאת על פי מדיניות החברה להתחשב בנוסעים ולא לפגוע בהם. מנגד, הנוסעים החילונים טענו כי לא מדובר בטיסה מיוחדת לחרדים ועל כן לא ייתכן שהקרנת הסרט תופסק בגלל בקשת נוסעים חרדים.

על פי הדיווח, אחד מהמתלוננים כנגד הפסקת הקרנת הסרט היה אדם דתי חובש כיפה, שדרש לערוך משאל בקרב הנוסעים ולבדוק האם אכן רוב הנוסעים מעוניינים בהפסקת הקרנת הסרט.

למרות שנראה כי צוות המטוס פעל כשורה בכדי למנוע פגיעה ברגשות הנוסעים החרדים, בהנהלת אל-על דווקא התנגדו להחלטת צוות המטוס. מאל על נמסר בתגובה כי "עבודת אנשי צוות האוויר מורכבת ממתן שירות לכל הנוסעים באשר הם. אנו מצרים על המקרה שאינו משקף כלל ועיקר את מדיניות החברה ובודקים את נסיבותיו במטרה לפעול למניעת הישנותם של מקרים דומים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר