כישלון הקואליציה

העונש: מוטי יוגב הושעה מוועדת חוץ וביטחון

יו"ר הבית היהודי נפתלי בנט החליט להשעות את ח"כ מוטי יוגב מוועדת חוץ וביטחון למשך שלושה חודשים בעקבות כך שסירב להשתתף בהצבעה במליאת הכנסת וגרם הפסד לקואליציה (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
מוטי יוגב (צילום: פלאש 90)

משלם מחיר: יו"ר מפלגת הבית היהודי השר נפתלי בנט ויו"ר הסיעה ח"כ ינון מגל החליטו להשעות את ח"כ מוטי יוגב מוועדת חוץ וביטחון למשך שלושה חודשים בעקבות כך שסירב להשתתף בהצבעה במליאת הכנסת וגרם להפסד כואב לקואליציה.

בנוסף הוחלט כי לא יעלו לוועדת השרים לחקיקה הצעות חוק שיציע יוגב עד תום המושב. עוד הוחלט כי במידה וחבר הכנסת יוגב יצביע שוב כנגד עמדת הקואליציה הוא יוצא מועדת החוץ והביטחון לצמיתות.

בנט ומגל הבהירו כי "על אף שהחוק המדובר לא נפל בגלל הצבעתו של יוגב הם רואים חשיבות עליונה באחידות שורות הקואליציה ובשמירה על שיתוף הפעולה היעיל והחיובי שהתקיים בה עד היום".

(ערוץ הכנסת)

כזכור, מוקדם יותר, בתום דיון סוער נדחתה בקריאה טרומית הצעת חוק הורים וילדיהם של איש הקואליציה - חבר הכנסת יואב קיש (הליכוד), שזכתה לתמיכת ועדת השרים לענייני חקיקה, אך למרות זאת נדחתה במליאה ברוב של 42 מתנגדים ו-41 תומכים בלבד.

לאחר ההפסד אמרה השרה לשוויון חברתי גילה גמליאל: "זו תעודת עניות לקואליציה וכדאי שתחפשו כבר קואליציה אחרת. תתביישו לכם. ולאופוזיציה אני אומרת, אולי ניצחתם במערכה הזו אבל הצעת החוק הממשלתית בנושא תעבור בכל מקרה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר