לייק לכם

כיכר השבת בפייסבוק - עמוד החדשות המוביל בישראל

עמוד הפייסבוק של כיכר השבת הוא עמוד החדשות הפופולרי ביותר בישראל, עם יותר מ-26 מיליון צפיות בסרטונים ולמעלה מ-40 מיליון תצוגות של פוסטים בחודש אוקטובר. עוד לא עשיתם לייק? (ברשת)

(צילום: שאטרסטוק)

ממשיכים להוביל. "כיכר השבת", האתר החרדי הגדול ביותר בארץ ובעולם, כובש שיא נוסף, כאשר עמוד הפייסבוק של האתר (חדשות כיכר השבת) מדורג כעמוד החדשות המוביל ביותר בישראל במהלך החודש האחרון - אוקטובר.

על פי דירוג אתר האינטרנט "מזבלה" בשיתוף עם חברת ניטור המדיה החברתית "SpyTheNet", עמוד הפייסבוק של כיכר השבת שמונה כ-200,000 חברים, הפך להיות אתר החדשות המוביל בפייסבוק במהלך החודש, עם מעורבות אקטיבית של למעלה מ-1,200,000 משתמשים ומעורבות כללית של מיליוני משתמשים נוספים.

עמוד הפייסבוק של "חדשות כיכר השבת" פותח את החמישייה הראשונה בדירוג עמודי החדשות, עם נתוני מעורבות חסרי תקדים, כשממוצע האינטרקציה (מעורבות אקטיבית) בפוסט בעמוד עומד על 1,470 משתמשים, 1,345 לייקים ו-124 תגובות. שיעור המעורבות עומד על למעלה מפי 7 מהעוקבים בעמוד.

למעלה מ-3.2 מיליון תצוגות ביום (צילום מסך)

במקום השני נמצא עמוד הפייסבוק של עיתון "ידיעות אחרונות", שנחשב עד עתה כעמוד החדשות המוביל בפייסבוק כמעט באופן מסורתי.

עמוד הפייסבוק של חדשות כיכר השבת זכה בחודש האחרון ללמעלה מ-40 מיליון תצוגות של פוסטים, תמונות וסרטונים. בשיאו של החודש, הגיע העמוד ללמעלה מ-3.2 מיליון תצוגות ביום אחד.

בסך הכל, בחודש האחרון נספרו למעלה מ-26,000,000 צפיות בסרטונים בעמוד. הפופולרי ביותר הוא סרטון בו ראש עיריית נצרת נראה כשהוא תוקף מילולית את ח"כ איימן עודה - סרטון שהגיע ליותר מ-2,200,000 משתמשים, ונצפה על ידי למעלה מ-962,000 גולשים.

גם בערוץ הראשון שמו לב לעמוד החדשות שהפך לפופולרי ביותר בישראל בחודש האחרון. לפני כשבועיים דורג עמוד הפייסבוק של "חדשות כיכר השבת" כמקור החדשות הגדול ביותר ברשת במהלך השבועות האחרונים, עם מיליוני שיתופים, תגובות וסימוני לייקים.

דירוג הערוץ הראשון, לפני כשבועיים (צילום מסך)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר