עם ישראל התגייס ותרם למשפחת הנקין

משפחת הנקין פנתה לפני שלושה ימים לציבור וביקשה שיתרמו עבור ארבעת היתומים, שראו את הוריהם נרצחים לנגד עיניהם. עם ישראל התגייס ותוך שלושה ימים בלבד נאסף הסכום הנצרך (חדשות)

אהרן רבינוביץ | כיכר השבת |
איתם ונעמה הי"ד עם הילדים (צילום: באדיבות יונתן ברשי)

ידוע שהערבות ההדדית בעם ישראל מתפרצת בשעות קשות של מלחמה וטרור, ונראה שגם במקרה הזה האימרה הזו נכונה, ועוד איך. משפחת הנקין פנתה לפני שלושה ימים לציבור הרחב בבקשה שיירתם לסייע ליתומי הקדושים הרב איתם ונעמה הנקין הי"ד, שנרצחו בידי מחבלים לנגד עיניהם של ארבעת ילדיהם.

שלושה ימים בלבד לאחר מכן, המשפחה יצאה בבקשה מיוחדת לציבור להפסיק את זרם התרומות. במכתב שפרסמה המשפחה נכתב: "תודה רבה! לפני שלושה ימים פנינו לציבור בבקשת סיוע כספי להתארגנות מחודשת מול המציאות שנחתה עלינו. עם ישראל נענה לקריאה ונתן יד ככל הנדרש ואף יותר.

כתוצאה מכך, אין צורך בתרומות נוספות. אנו מודים מקרב לב נרגש ונדהם לכל המסייעים, ותודה מיוחדת לעמותת "מקימי" שנענתה לבקשתו וסיפקה את האכסניה. ברגשי תודה עמוקים, משפחת הנקין". את המכתב המרגש סיימה המשפחה עם הפסוק מתהילים "ולך ה' חסד כי אתה תשלם לאיש כמעשהו".

בעמותה פרסמו את המכתב וכתבו: "אומרים שיש לנו עם נפלא. אתם ההוכחה לכך. בזכותכם הצלחנו לסייע בכל הדרוש למשפחה, תודה לכל המתגייסים לסייע למשפחת הנקין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר