טלטלה ברדיו החרדי

השדרן מרדכי לביא עוזב את 'קול ברמה'; יחל לשדר ב'קול חי'

שדרן הרדיו הוותיק מרדכי לביא, הודיע הבוקר כי הוא עוזב את רדיו 'קול ברמה' ויחל לשדר את את רצועת הבוקר "מדברים אקטואליה" ברדיו 'קול חי'. לביא: "אני נרגש לחזור לביתי הטבעי, קול חי" (ברנז'ה)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

טלטלה בתקשורת החרדית: השדרן החרדי הבכיר מרדכי לביא הודיע הבוקר (חמישי) כי הוא עוזב את תחנת הרדיו 'קול ברמה' ויחל לשדר את התוכנית "מדברים אקטואליה" בתחנת הרדיו החרדית 'קול חי'.

מרדכי לביא החל את דרכו לפני כ-15 שנה כמגיש תוכניות אקטואליה ב"ערוצי הקודש". בשנת 2003 הצטרף לרדיו "קול חי" והיה ראשון המגישים של "המהדורה המרכזית" שצברה פופולריות רבה והפכה לרצועת האקטואליה המרכזית של הערוץ. ב-2011, לאחר שמונה שנים בקול חי, בעקבות פגישה לילית עם מרן פוסק הדור, הרב עובדיה יוסף זצ"ל, עבר לביא לרדיו 'קול ברמה, שם הגיש את תוכנית הבוקר 'שמונה עד עשר'.

מוטי לביא מסר בתגובה: "אני נרגש לחזור לביתי הטבעי, קול חי. אני מבקש להודות למנכ"ל התחנה, אבי רוזן ולמנהל התוכניות והחדשות בצלאל קאהן על היוזמה.

"אני רוצה להודות גם לרדיו 'קול ברמה' ולמנכ"ל אריאל דרעי, שעושה לילות כימים למען הרדיו, על האימון שנתן בי במשך למעלה מארבע שנים".

מנכ"ל "קול חי" אבי רוזן: "אנו שמחים מאד על חזרתו של ידידנו מוטי לביא למקומו הטבעי. אני מודה ל'משמר היוצא', בצלאל קאהן ודוד חכם, שעיצבו מחדש את רצועת הבוקר של 'קול חי' וקבעו מדי בוקר סדר יום תקשורתי, פוליטי וציבורי, יחד עם צוות האקטואליה המנצח של 'קול חי'".

בצלאל קאהן, מנהל התוכניות והחדשות של "קול חי": "כמי שהוביל את המהלך להצטרפותו ל'קול חי', אני רק יכול לברך על המוגמר ולהביע את שמחתי על הצטרפותו של ידידי ועמיתי מוטי לביא, איש רדיו בכל ישותו. הצטרפותו לצוות מגישי האקטואליה הבכירים של התחנה, היא בשורה טובה למאזיני 'קול חי'. אני בטוח שמוטי ימשיך להוביל את רצועת הבוקר של 'קול חי' כפי שהיה עד כה".

מרדיו 'קול ברמה' נמסר בתגובה: "אנחנו אוהבים ומעריכים את מוטי לביא ומאחלים לו הצלחה בכל אשר יפנה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר