הוגברה האבטחה על נשיאת בית המשפט העליון מרים נאור

ביחידה לאבטחת אישים בשב"כ, החליטו להגביר את האבטחה סביב נשיאת בית המשפט העליון מרים נאור, זאת בעקבות פסק דינה אמש כי יש להרוס את בית הכנסת איילת השחר בגבעת זאב (ארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל - פלאש90)

בשירות הביטחון הכללי הוחלט להגביר את האבטחה סביב נשיאת בית המשפט העליון מרים נאור, בעקבות החלטתה להרוס בתוך שבועיים את מבנה בית הכנסת "איילת השחר" בגבעת זאב.

ההחלטה התקבלה, לאחר שהנשיאה יחד עם שופטים נוספים, פסקה אתמול כי על המדינה להרוס את מבנה בית הכנסת בתוך שבועיים, ובכך קיבלה את בקשת מפקד משטרת מחוז ירושלים, ניצב צ'יקו אדרי שביקש לדחות את ההריסה בשל המצב הביטחוני שלא מאפשר למשטרה להיערך לפינוי שעשוי להיות אלים מצד המתפללים.

מיד לאחר פסק הדין והעובדה שקודם לכן רוססה כתובת גרפיטי על קיר בית המשפט העליון: "לא הורסים בית כנסת, רוצים מדינה יהודית", החליטו ביחידה לאבטחת אישים בשב"כ כי יש להוסיף מאבטח נוסף לנאור .

החלטה זו מגיעה לאחר ששירות הביטחון הכללי החליט לפני כשבוע ימים לאבטח את שופט בית המשפט העליון, עוזי פוגלמן, בעקבות פסיקתו שלא להרוס בתי מחבלים וההתבטאויות נגדו.

בשיחה עם "כיכר השבת" אמר אתמול גבאי בית הכנסת, דוד הרוש דברים חריפים על אופי המאבק: "אנחנו שמנו מסביב בלוני גז, כדי למנוע את הרס בית הכנסת. אנחנו לא מחבלים שצריך להרוס להם בתים. אנחנו נמסור את הנפש ואם יהרסו אנחנו מוכנים להתאבד ולמות בתוך המבנה. אנחנו נקשור את עצמנו את עצמנו לעמודים ונראה אותם הורסים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר