ובמקום הראשון: שר הבריאות יעקב ליצמן

סקר של מכון "פאנלס פוליטיקס" שנערך בקרב 800 נשאלים מעל גיל 18 מעלה כי שר הבריאות יעקב ליצמן מדורג במקום הראשון מבחינת שביעות רצון הציבור. ואיפה דורג ח"כ משה גפני? (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
שר הבריאות יעקב ליצמן (צילום: Hadas Parush/Flash90)

סקר של מכון המחקר "פאנלס פוליטיקס" שנערך בקרב 800 נשאלים מעל גיל 18 עבור אתר מאקו מגלה כי שר הבריאות יעקב ליצמן הינו מדורג במקום הראשון מבחינת שביעות רצון הציבור. הסקר צפוי להתקיים מידי חודש ולעקוב אחר מדד הפופולאריות והעשייה של חברי הכנסת והשרים.

על פי הניתוח נדמה כי הפעם זכו במקומות הראשונים דווקא אותם נציגי ציבור העוסקים בעשייה חברתית זאת למרות השיח הבטחוני ששלט בחודש האחרון בישראל.

מהתוצאות עולה כי במקום הראשון שר הבריאות יעקב ליצמן (ציון ממוצע של 6.2) שמקדם מהפיכה גדולה בכל תחום בדיקות ה-MRI בארץ והבטיח להוסיף 9 מכשירי בדיקה שיקצרו את זמן ההמתנה למקסימום שבועיים. ליצמן הספיק לעשות, ובנהריה קיבלו מכשיר דימות חדש אחרי מחאה ארוכת שנים בצפון. תחום נוסף אותו ליצמן מקדם הוא תכנית להקלה במתן קנאביס רפואי, מה שהעניק לו לדברי האתר כנראה עוד כמה נקודות זכות.

אל המקום השני, מגיעה שרת המשפטים איילת שקד (ציון 5.4) שהצהירה החודש על החמרת הענישה למחבלים קטינים ותקפה את מערכת המשפט בעקבות ההחלטה שלא לאפשר הריסת בתי מחבלים.

במקום השלישי ניצב שר התחבורה ישראל כץ (ציון 5.3) שפועל רבות לחיבור בין מרכז הארץ לערי הפריפריה וכן הכריז על רפורמה שתוביל להורדת מחירי המכוניות.

את שלושת המקומות הבאים מאיישים שר הביטחון משה בוגי יעלון, שר החינוך נפתלי בנט והשר לביטחון פנים גלעד ארדן. ראש הממשלה בנימין נתניהו סוגר את העשירייה הראשונה עם ציון של 4.4 נקודות.

במדד חברי הכנסת וסגני השרים קוטפת חברת הכנסת אורלי לוי אבקסיס מישראל ביתנו את המקום הראשון. לוי-אבקסיס נחשבת לח"כית חברתית המקדמת בימים אלו תכנית שתאפשר לזוגות צעירים לרכוש דירה עם הון התחלתי של 10% בלבד ונטילת משכנתא על שאר הסכום. יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין זוכה אף הוא למקום גבוה (5.6) בצמידות למקום הראשון.

יו''ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני ניצב אף הוא בעשירייה הראשונה כאשר הינו פועל רבות למען האוכלוסיות המוחלשות ואף פעל למען הטבות המס בערי הפריפריה (הטבות שנבלמו בנתיים על-ידי ראש הממשלה).

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר