תפילות: הגאון רבי דב צבי קרלנשטיין עדיין מחוסר הכרה

ראש ישיבת גרודנא הגאון רבי דב צבי קרלנשטיין עדיין מחוסר הכרה בבית החולים. הגאון רבי שמואל אוירבך התבטא הבוקר כי "צריך לקרוע שערי שמים על מי שמסר עצמו על כבוד שמים" (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הגאון רבי דב צבי קרלנשטיין (צילום: משה גולדשטיין)

הדאגה בישיבת גרודנא עקב מצבו הבריאותי של ראש הישיבה הגאון רבי דב צבי קרלנשטיין הולכת וגוברת נוכח העובדה שלמרות מאמצי הרופאים לא חל שיפור במצב בריאותו.

מקורבי הגרד"צ קרלינשטיין מדווחים כי מבית החולים ברזילי נמסר כי לא חל שיפור כלל במצבו של ראש הישיבה וכי הוא עדיין מחוסר הכרה מה שלדבריהם מעיד על חומרת המצב.

המקורבים מבקשים מהציבור להמשיך ולהתחזק בלימוד התורה, להתפלל ולקרוע שערי שמים עד לרפואתו השלמה.

בתוך כך, ביקש הבוקר ביקש הגאון רבי שמואל אוירבך לעלות לתורה ולאחר מכן ערך מי שברך לרב קרלנשטיין כשהוא מתבטא כי "צריך לקרוע שערי שמים על מי שמסר עצמו על כבוד שמים". לאחר התפילה הורה הגר"ש לומר פרקי תהילים במקום השיעור במשניות.

אמש התבטא הגר''ש אוירבעך בפני מקורביו שדיווחו לו על מצבו הקשה של ראש הישיבה ואמר כי אין להתיאש והוסיף ואמר: "היד ה' תקצור?".

גם הגאון רבי משה שטרנבוך הורה לומר פרקי תהילים לאחר השיעור בהיכל הישיבה הגדולה ברמות.

בישיבת פוניבז' ניגש הגר"ש מרקוביץ לאמירת תהילים לאחר תפילת ערבית.

מקורבי ראש ישיבת גרודנא מבקשים מהציבור להענות לבקשת ראשי הישיבות ולקבל על עצמם להקדים את זמן קבלת שבת ולהתפלל בזמן הדלקת הנרות לרפואת ראש הישיבה רבי דב צבי בן עשירה דבורה רייכל לרפואה שליהמ בתוך שאר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר