"כתבתי בקלות הדעת"

לאחר הסערה: רן ברץ מתנצל בפני כולם - מלבד החרדים

רן ברץ, ראש מערך ההסברה החדש שהתבטא בפייסבוק נגד ריבלין, אובמה והחרדים, התנצל בפני כולם - מלבד החרדים. "הדברים שפרסמתי נכתבו בקלות הדעת ולעתים גם בבדיחות הדעת" (ארץ)

(ד"ר רן ברץ)

לאחר שעורר סערה - רן ברץ מתנצל בפני כולם, אבל לא בפני החרדים: יממה לאחר הסערה שהתעוררה בעקבות הפרסומים הישנים בעמוד הפייסבוק של ראש מערך ההסברה החדש של ראש הממשלה בנימין נתניהו, רן ברץ, פרסם הערב (חמישי) ברץ הודעה בעמוד הפייסבוק שלו בה הוא מתנצל בפני מי שנפגע מהפרסומים שלו בעמוד הפייסבוק הפרטי שלו.

בפוסט בעמוד האישי שלו כתב ברץ כי "אני מתנצל על הדברים הפוגעניים שפרסמתי ברשת ביחס לנשיא המדינה, נשיא ארה"ב ואישי ציבור נוספים. אני מצטער שלא עדכנתי את ראש הממשלה על דברים אלה קודם לכן. הדברים שפרסמתי נכתבו בקלות הדעת ולעתים גם בבדיחות הדעת, בשפה שמתאימה לרשתות החברתיות ולאדם פרטי".

ברץ הוסיף כי "ברור לי היטב שבתפקיד ממלכתי יש להתנהג ולהתבטא אחרת. ביקשתי מראש הממשלה הזדמנות ללבן איתו את הדברים בימים הקרובים".

גם ראש הממשלה התייחס הערב למשבר שנוצר כשהוא מסר כי "קראתי לראשונה את הדברים שפרסם ד"ר רן ברץ ברשת, לרבות על נשיא המדינה, נשיא ארה"ב ואישי ציבור בארץ ובארה"ב. הם אינם ראויים ואינם משקפים לא את עמדותיי ולא את מדיניות הממשלה. ד"ר ברץ התנצל על הדברים, ביקש ללבן אותם בפגישה עמי וסיכמנו להיפגש עם שובי ארצה".

מהחרדים - נגדם כתב ברץ לפני מספר חודשים בהכללה כי "האלימות בעולם החרדי לא נעלמה, היא ניצחה", בחר ברץ להתעלם בהודעת ההתנצלות שלו.

בין השאר כתב ברץ בעבר: "נתחיל עם האלימות בעולם החרדי. אמנם נכון, ניתן לטעון שבעבר החרדים היו אלימים יותר. בצעירותי הם היו זורקי אבנים סדרתיים בשבתות, מפגינים באלימות נגד שוטרים, מבעירים פחי זבל וחוסמים רחובות. כל זה שכך בשנים האחרונות. אבל מדוע? הסיבה פשוטה. החרדים לא התמתנו, אלא ישראל נכנעה לתכתיבי המגזר. "פשרה" קוראים לזה, אבל למעשה מדובר בוויתור מצד אחד בלבד. החרדים לא מוותרים על כלום, בזמן שאחרים מוותרים להם כדי שלא ייפגעו רגשותיהם הדתיים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר