המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

סוריה נמחקה לגמרי, אין לה תועלת ואי אפשר להקים אותה. כל פעם באים גוף, מדינה או קבוצת אנשים והורסים, מועכים ומוחקים את סוריה, אין יד שתושיע אותם. המסר של הרב ניר בן ארצי

הרב ניר בן ארצי (באדיבות תאיר נרי)

בורא עולם ברא את העולם, וכל הבלבול הנוראי שיש היום בעולם, זה הבלבול שלפני העולם החדש, עולם שיהיה בלי בלבול, בלי תסבוכות, בלי רצח ובלי שנאת חינם. כדי לבנות בית חדש צריך להרוס את הישן, על בית ישן אי אפשר לבנות חדש, תמיד יהיו סדקים, תזוזות והפרעות. היה עולם שנהרס בזמן נֹחַ, ובורא עולם התחיל מחדש עם נֹחַ וילדיו, החיות והבהמות שהיו בתיבה. עכשיו הקדוש-ברוך-הוא הולך להפוך את העולם, עם שבעה מיליארד בני אדם, לעולם טהור וקדוש, לא כמו אז שהיו רק נֹחַ וילדיו. מדינת ישראל – היהודים, ימשלו בעולם וכל העולם יכרע ברך ויתכופף למדינת ישראל, ארץ הקודש.

זה נשמע הזוי ובלתי אפשרי - אצל בורא עולם הכל אפשרי, רק שלנו אין שכל להבין מי זה בורא עולם.בגלל שהעולם הפך להיות כאילו מודרני, טלפונים חכמים, מטוסים וטכנולוגיה מתקדמת, בני אדם הפכו להיות כאילו אלוקים, חס ושלום, יודעים הכל, כי הטכנולוגיה המתקדמת הפכה להיות 'אלוהים' שלהם. כמו שהיה בזמן אברהם אבינו באור-כשדים, שהאלוהים שלהם היו הפסלים. אנשים לא מספיק חכמים ונבונים כדי להביןשבורא עולם עושה סדר חדש בעולם. בורא עולם כאוב, בורא עולם מאס בעולם הישן הזה של תועבות ותאוות, רצח, גניבה, פשע ושוחד, עולם מקולקל מאוד.

נשארו היהודים בעולם ובמדינת ישראל, אותם בחר בורא עולם והם המאמינים בקדוש-ברוך-הוא. היהודים החיים מחוץ לארץ ישראל, חייבים למכור את כל הרכוש שלהם ולעלות למדינת ישראל, לגור בארץ הקודש,הקדוש-ברוך-הוא מבדיל אותם מבין הגויים, וכל היהודים בחו"ל הנשואים לגויים - לבוא איתם לארץ במטרה לגייר אותם. בזמן המלכת מלך המשיח אי אפשר יהיה לגייר - חבל.

גם עם ישראל נמצא בבלבול, הקדוש-ברוך-הוא לא רוצה שני עמים בתוך מדינת ישראל, הקדוש-ברוך-הוא לא רוצה שתלך אף פיסת אדמה לחילול ה'. כל יהודי צריך להבין שמדינת ישראל לא מעניינת את הפלסטינאים והחמאס וכל מי שהולך איתם. הם לא רוצים שלום, הם רוצים שהיהודים בישראל יהיו עבדים שלהם, זאת התוכנית העתידית שלהם. אם הם היו רוצים שלום, הם לא היו עושים מריבות, כל אחד היה חי במקומו בכבוד. ליהודים אין מדינה אחרת, אין להם לאן ללכת. לפלסטינאים, חמאס וג'יהאד, יש המון מדינות מסביב, שגדולות פי כמה מאות ממדינת ישראל. מכאן צריך להבין שהם לא רוצים שלום, הם רוצים דווקאלהרוס את מדינת ישראל ושהיהודים יהיו עבדים שלהם - וזה לא יקרה, אז גם שלום איתם לא יקרה!

אסור לממשלת ישראל ואסור לאף יהודי ליפול למלכודת הזו. ליהודים אסור לוותר אפילו על סנטימטר אחד מאדמת הקודש - הקדוש-ברוך-הוא לא רוצה. צריך ללכת על-פי דבר ה'. אסור לממשלת ישראל לפעול לפי השכנוע של ארצות הברית.

ארצות הברית מנהלת שיחות עם הרוסים והעולם על חשבון מדינת ישראל, ונשמע כאילו ישראל היא קורבן, חס ושלום, של כל העולם. ארצות הברית רוצה להקים מדינה פלסטינאית כדי להראות למדינות ערב שהיא איתם וכדי שיתמכו בה ולא ברוסיה. ישראל זו מדינה אחת ומדינות ערב הן המון מדינות, לכן היא רוצה להקים מדינה פלסטינאית כדי שכל מדינות ערב יתמכו בה.

דאע"ש עושים צחוק מכל העולם הערבי, רוצים לשלוט ולהיות על המפה.

במצרים עושים הכל כדי שלא תהיה מהפכה. מצרים צריכה להיזהר מדאע"ש ומהמוסלמים הקיצוניים שרוצים להפוך אותה, הם עובדים סביב השעון כדי להפוך אותה.

סוריה נמחקה לגמרי, אין לה תועלת ואי אפשר להקים אותה. כל פעם באים גוף, מדינה או קבוצת אנשים והורסים, מועכים ומוחקים את סוריה, אין יד שתושיע אותם. כמו קורח ועדתו שהאדמה פתחה פיה ובלעה אותם.

מדינת ישראל צריכה להיזהר מאוד שלא יכנסו פליטים ומסתננים, שלא יהיה להם רוב, חס ושלום, ותהיה סכנה לקיום מדינת ישראל. מה שיש בתל אביב - צריך להוציא על-פי החוק.

צבא-הגנה-לישראל - להיות בכוננות בגבול הצפון.

נסראללה וחיזבאללה הולכים 'להתפוצץ'. כל הכבוד לצה"ל שמונע תחמושת מאיראן לחיזבאללה.

איראן משחקת דו-פרצופית, רוצה להנות גם מרוסיה וגם מארצות הברית. בתוך תוכה היא מתה מפחד ממלחמות, רוצה להיות מעצמה.

בתורכיה, בחירות או לא בחירות, לא ישתנה כלום. כל מי שהולך נגד ארדואן, הורגים אותו.

החמאס ברצועת עזה ממשיך לעבוד במנהרות סביב השעון. הגשם שהיה ויהיה, ימלא את כל המנהרות במים, בוץ ולכלוך. רצועת עזה תיטבע במים ובבוץ. בגלל שיש להם תוכניות לעוד מנהרות לכיוון ישראל – ועושים אותן.

יש קנוניה של דאע"ש במזרח ירושלים. נציגים של דאע"ש מלמדים אותם איך לדקור. כל ההורים שהמחבלים יוצאים מבתיהם – שיתעוררו. מחזירים להם את הגופות של המחבלים כדי שיירתעו ויפסיקו. הבחור של דאע"ש שדיבר - זה ערבי ישראלי. יש קנוניות דאע"ש בצפון, בדרום ובמזרח ירושלים.

ירדן מחכה בשקט, אולי תהיה מדינה פלסטינאית, כי הפליטים הורסים ואוכלים אותה.

הקדוש-ברוך-הוא מגן על מדינת ישראל, יש ענן אש שמגן! ובכל זאת, יהודים 'ונשמרתם מאוד לנפשותיכם'!

הממשלה שלנו אסור לה לפעול בשיטת 'שמור לי ואשמור לך', הקדוש-ברוך-הוא שונא אינטרס ושוחד. כל חברי הכנסת נבחרו לטובת עם ישראל וצריכים להיות נאמנים לקדוש-ברוך-הוא ולמדינת ישראל, לא לעשות טעויות!

הקדוש-ברוך-הוא לא אוהב זימה, שוחד, רמאות, גניבה ואינטרס, שלא יגידו 'לי זה לא יקרה'. הקדוש-ברוך-הוא לא מבדיל בין אדם לאדם, מי שעובר על החוק - ישלם מידה כנגד מידה. לקדוש-ברוך-הוא כואב על כל יהודי ויהודי.

גוג ומגוג זה בחו"ל, תוהו ובוהו זה בחו"ל. מה שקורה בישראל, כל הבעיות שיש עכשיו, אנחנו צריכים לשים לב, לפקוח עיניים ולשמור על עצמנו. כמו במלחמות ישראל שהיו - מלחמת ששת הימים, מלחמת יום כיפור, מלחמת לבנון, צוק איתן - גם זה סוג של מלחמה שתיגמר. אמרנו מזמן: לא תהיה אינתיפאדה שלישית ולא רביעית.

הכלכלה של ישראל היא הטובה ביותר בעולם, והנדל"ן יפרוץ דרך עד בלי די במדינת ישראל.

היהודים במדינת ישראל, ימין ושמאל, צריכים להתאגד, להתחבר ולהיות באחדות, זה לא זמן למשחקים!

הפגנות במדינת ישראל הן איסור שבאיסור, צריך לשבת ולדבר עם הממונים במשרדי הממשלה, בכוח לא משיגים כלום.

הרבנים וגדולי התורה בישראל, מכל העדות, צריכים להתעורר ולעורר את עם ישראל לתשובה ולקיום עשרת הדיברות, ולדבר פתוח על גאולה ומשיח - זו לא בושה. כמו שמזכירים גאולה ומשיח שלוש פעמים ביום בתפילת שמונה-עשרה ובברכת המזון – כך צריכים לדבר על זה חזק וללא בושה! העיקר, להכניס לעם ישראל במחשבות, שיש גאולה ומשיח ושאנחנו צריכים להתפלל שבורא עולם ימליך אותו! אף בשר ודם לא יכול להמליך אותו רק ריבונו של עולם!

משיח פועל ועובד בסתרי סתרים, חלק מכירים אותו, חלק לא מכירים ויש שמתלבטים. העיקר שבעיקרים שהוא נמצא וקיים במדינת ישראל! עובד ופועל ובקרוב ימליך אותו בורא עולם! כי שבעה מיליארד אנשים בעולם איבדו כיוון, בדיוק כמו בזמן נֹחַ, ויותר גרוע. לא יהיה אטום שיחריב את העולם, ולא יהיה מבול שיחריב את העולם.

בורא עולם עם הרבה סבלנות, עד אין-סוף, פועל להגדיל את מדינת ישראל, להביא את היהודים למדינת ישראל, יש משיח במדינת ישראל ויש גאולה משנת תש"ח! משיח כבר התחיל לעבוד מזמן וכשימליך אותו בורא עולם – הוא יפעל ויעבוד בפרהסיה. בהבל פיו ימית רשע. ידבר ויעלים, בהבל פיו, באלפית של שנייה, מדינות או בני אדם שמפריעים למדינת ישראל. אחר כך ייכנס כל העולם לחרדה ופחד ממלך המשיח וכולם יהיו כפופים, מתוך חרדה ופחד, למדינת ישראל ולמשיח. זה המעט מן המעט כדי להבין מה זה משיח!

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר