אמר 'סליחה' וניפץ על ראשה בקבוק זכוכית: אישום נגד המחבל שתקף מדריכת טיולים

הפרקליטות הגישה כתב אישום לבית המשפט המחוזי בירושלים נגד המחבל עומר אלפרוק עובידייה, שתקף באמצעות בקבוק זכוכית מדריכת טיולים חרדית סמוך לכיכר צה"ל בירושלים (חדשות משפט)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: מצלמות האבטחה)

שבוע אחרי, הפרקליטות הגישה הבוקר (שני), כתב אישום לבית המשפט המחוזי בירושלים, נגד המחבל עומר אלפרוק עבידייה (22) מג'אבל מוכאבר, שתקף את מדריכת הטיולים החרדית בירושלים.

הוא מואשם בעבירות של פציעה בנסיבות מחמירות וניסיון חבלה חמורה בנסיבות מחמירות, כל זאת ממניע גזעני על רקע היות הקורבן ממוצא יהודי.

הפיגוע התרחש בתחילת החודש, אז נפגשה מדריכת טיולים בת 45, עם זוג תיירים מארצות הברית ברחבה הסמוכה לשער יפו בעיר העתיקה בירושלים, וזאת לצורך הדרכת סיור עבורם. באותה העת לבשה המתלוננת כיסוי ראש. המתלוננת עמדה עם זוג התיירים והחלה להסביר להם על המקום ועל תוכן הסיור.

תיעוד התקיפה

על פי כתב האישום, מספר דקות לאחר מכן, הגיע המחבל למקום מכיוון כיכר צה"ל, הבחין במתלוננת ובזהותה היהודית, והחליט לתקוף אותה בשל מוצאה היהודי. באותה העת החזיק הנאשם בידו בקבוק זכוכית.

לאחר כדקה ניגש המחבל למתלוננת, פנה אליה ואמר לה "סליחה" על מנת שתפנה אליו את ראשה, מיד לאחר מכן החל המחבל להכות בראשה של המתלוננת מספר פעמים באמצעות בקבוק הזכוכית.

כתוצאה מעוצמת המכות, נשבר בקבוק הזכוכית על ראשה של המתלוננת. בעקבות התקיפה נפלה המתלוננת לרצפה ואילו המחבל ברח מהמקום.

הפרקליטות מבקשת מבית המשפט לעצור את המחבל עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר