ארבעה עצורים נוספים בפרשת השחיתות בנתיבי ישראל

המשטרה עצרה הבוקר ארבעה חשודים נוספים במעורבות בפרשת השחיתות בנתיבי ישראל. הארבעה, בעלי חברות ופרויקטורים, חשודים בשוחד, טובות הנאה וקבלת דבר במרמה (חדשות משטרה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: אסף מגל, ynet)

גל מעצרים נוסף בפרשת השחיתות 618 - נתיבי ישראל: המשטרה עצרה ארבעה בעלי חברות ופרויקטורים הם הועברו לחקירה ביחידת להב 433 ולאחריה תחליט המשטרה אם לבקש את הארכת מעצרם.

בין החשודים שנעצרו ועוכבו הבוקר, עובדי נתיבי ישראל וספקים חיצוניים שהועסקו על ידה, החשודים בביצוע עבירות שוחד, טובות הנאה וקבלת דבר במרמה.

במשטרה אמרו הבוקר כי החשודים יובאו במהלך היום לדיון בהארכת מעצרם בהתאם להתקדמות החקירה נגדם.

החקירה מתנהלת מזה כמה חודשים באופן סמוי, לאור חשד לקיומו של מנגנון שיטתי, המנוהל על ידי גורמים בחברת נתיבי ישראל, בהם בכירים בהווה ובעבר, שחברו לספקים חיצוניים וקידמו העסקתם בפרויקטים של החברה, בתמורה לשוחד וטובות הנאה שונות, תוך ביצוע עבירות שוחד, מרמה, הלבנת הון ועבירות נוספות הנאמדות בהיקפים של עשרות מיליוני שקלים.

לפי המשטרה, החקירה הסמויה חשפה וביססה חשד למספר פרשות שביניהן עוברת כחוט השני שיטת פעולה מאורגנת ושיטתית. בהתאם לשיטה, בתמורה לשוחד וטובות הנאה לעצמם ולמקורביהם מקדמים בכירים בחברה את העסקתם של ספקים חיצוניים מסויימים. למותר לציין כי הכספים המשמשים על פי החשד לביצוע העבירות ומופקים מהן, הנם על פי החשד כספי ציבור.

מדובר בגל מעצרים נוסף לאחר שבשבוע שעבר נעצרו בכירים בחברה ובהם חבר כנסת לשעבר מהליכוד. את החקירה מנהל מחלק חקירת שחיתות ציבורית בחברות הממשלתיות שהוקם לאחרונה ביחידה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר