פיוס בגלל הסמינרים?

ח"כי 'דגל התורה' מתכנסים לישיבה משותפת עם 'אגודת ישראל'

חברי סיעת 'יהדות התורה', מ'דגל התורה' ו'אגודת ישראל', מתכנסים לאחר חודשים לישיבה משותפת עם מנהלי הסמינרים לדון בנושאים תקציביים ונושאים נוספים הניצבים על סדר יומם (חדשות, חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ישיבת הסיעה המשותפת (צילום: כיכר השבת, באדיבות המצלם)

חברי סיעת 'יהדות התורה' מתכנסים בשעה זו (שני) לישיבה משותפת יחד עם מנהלי הסמינרים לדון בנושאים תקציביים ונושאים נוספים הניצבים על סדר יומם.

לבקשת מנהלי האיגוד, חברי הכנסת של תנועת 'דגל התורה' הופיעו בישיבה המשותפת יחד עם הח"כים של סיעת 'אגודת ישראל' זאת על מנת לקיים דיון משותף שיפתור את בעיות הסמינרים מכל החוגים והמגזרים.

ב'דגל התורה' הרימו את הכפפה והודיעו כי יופיעו הפעם לישיבה המשותפת זאת בשל חשיבות העניין. גורמים פוליטיים ב'אגודת ישראל' הביעו אופטימיות והביעו תקווה כי הפגישה המשותפת היום תהווה פריצת דרך ותסלול את הדרך לישיבות משותפות מעתה ואילך תוך ניסיון ליישב את ההדורים בין הסיעות.

כזכור, ב'דגל התורה' החרימו בחודשים האחרונים את ישיבות הסיעה זאת בשל הכעס על הקיפוח והאפלייה ביחסי הכוחות לרעתם וכן בשל אי רצונם לקבל את החלטות הרוב של סיעת 'אגודת ישראל' באופן אוטומטי.

לאחרונה עשו ב'דגל התורה' מספר צעדים של קירבה בעיקר מול סיעת 'שלומי אמונים' ב'אגודת ישראל' זאת בכדי להגיע להבנות באשר לפרישתו של סגן שר החינוך מאיר פרוש מהכנסת לטובתו של יעקב אשר, כפי שנקבע בחוק הנורבגי, אולם בסיעה הליטאית טוענים כי הפעם מדובר בצעד חד פעמי וכי הדבר אינו מהווה צעד נוסף של פיוס לקראת אגודת ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר