התיעוד נחשף

כך נחקר הילד-מחבל שניסה לרצוח שלושה יהודים

כחודש לאחר שאחמד מנאסרה וחברו ניסו לרצוח יהודים בפיגוע בפסגת זאב, ערוץ טלוויזיה ערבי פרסם תיעוד של כעשר דקות מחקירתו של מנסארה בן ה-13. יצליח לחמוק ממאסר? (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום מסך, מתוך יוטיוב. תמונה ראשית: לע"מ)

כך נחקר אחמד מנאסרה בן ה-13 שניסה לרצוח 3 ישראלים: כחודש לאחר שאחמד מנאסרה בן ה-13 וחברו בן ה-15 פצעו אנושות נער בן 13 בעת שרכב על אופניו וצעיר נוסף באורח קשה, ערוץ טלוויזיה ערבי פרסם תיעוד של 10 דקות מחקירתו של מנסארה.

בתיעוד נראה חוקר משטרה מטיח במנסרה את האשמות מיד לאחר ששוחרר מבית החולים הדסה בו היה מאושפז במצב קשה בעקבות נטרלו בזירת הפיגוע. החוקר צועק על המחבל הצעיר ומטיח בו שבמקום ללכת לבית הספר בחר לדקור יהודי בן גילו, רק בגלל שהוא יהודי.

החוקר נראה מסביר למנאסרה כי הוא צפוי לשהות עוד שנים בכלא במקום ללכת לבית הספר כמו שאר בני גילו, אלא שהיום נחשף כי מנאסרה צפוי להודות באישומים נגדו בפתח משפטו, זאת על מנת שיוכל לחמוק מעונש מאסר שייגזר עליו באם משפטו יסתיים לאחר שיגיע לגיל 14, הגיל המינימלי לקביעת עונש מאסר.

כזכור, לפני כשבוע וחצי הגישה פרקליטות מחוז ירושלים כתב אישום כנגד מנאסרה. הוא הואשם בשתי ניסיונות לרצח בלבד, זאת מאחר והתברר כי הוא לא ביצע בפועל את הדקירות, אלא רק בן דודו בן ה-15, שחוסל באירוע, ביצע את המעשה הנפשע בפועל.

מכתב האישום שהוגש עולה כי ביום הפיגוע חזר מנאסרה מבית הספר ופגש בבן דודו, חסן מהאני בן ה-15. השניים שוחחו ביניהם על המצב במסגד אל אקצה ועל מצבם של תושבי עזה הרשות הפלסטינית וארגון חמאס. הם החליטו להפוך לשאהידים ולהיהרג כחלק ממלחמה למען הדת.

מנאסרה נטל סכין מעוטרת עם להב של כ-15 ס"מ מארון בחדר השינה של הוריו ויצא לדקור יהודים. בפיגוע, שאירע ב-12 באוקטובר, נפצעו קשה שני ישראלים: נער בן 13 שרכב על אופניו וצעיר בן 21. מנאסרה נפצע מרכב שעבר במקום ובן דודו חוסל במקום.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר