הותר לפרסום

נחשפה תשתית טרור בקלקיליה: 24 פעילי חמאס נעצרו

בגזרת קלקיליה נחשפה תשתית טרור של ארגון החמאס. במבצע לילי של אנשי שב"כ, צה"ל ומשטרת ישראל נעצרו 24 פעילים - בהם בכירי חמאס. בשב"כ אומרים כי מדובר בתשתית ותיקה (אקטואליה)

ארכיון (צילום: חטיבת דוב המשטרה)

בגזרת העיר קלקיליה נחשפה תשתית טרור רחבה של ארגון החמאס. במבצע לילי של אנשי שירות הביטחון הכללי, צה"ל ומשטרת ישראל נעצרו 24 פעילים בהם בכירי חמאס, כך הותר לפרסום.

ראשי התשתית שנחשפה שימשו כמפקדת שטח אזורית ופעלו לחידוש פעילות ארגון החמאס בקלקיליה ובכפרים הסמוכים, בין היתר אף הכשירו את הקרקע לפעילות טרור, כאשר את ההכוונה, ההנחיות והמימון בהיקף נרחב, קיבלה התשתית מגורמים במפקדות החמאס, בחו"ל (קטאר) וברצועת עזה.

במסגרת חשיפת התשתית נעצרו הלילה (שלישי) 24 פעילים, בהם בכירי חמאס וכן מי שנכלאו בעבר, חלקם יותר מפעם אחת, על רקע פעילות בחמאס, לרבות פעילות צבאית.

בפעילות תפסו כוחות הביטחון גם למעלה מ-35,000 שקלים.

במבצע לקחו חלק שב"כ יחד עם כוחות מיחידת דובדבן, אגוז, ימ"ס איוש, גדוד דוכיפת, וגדודי רשף ונמר מחיל התותחנים.

מהשב"כ נמסר כי "תשתית החמאס בקלקיליה הינה מהוותיקות שבתשתיות החמאס בגדה המערבית. פרשייה זו חושפת את הפעילות המתמשכת של גורמי מפקדה בחו"ל וברצועת עזה וכן בקרב תשתיות מקומיות בגדה המערבית, לממש את בניין כוח והתעצמות, במטרה להגיע למוכנות ארגונית וצבאית, תוך שהמטרה הסופית היא, בין היתר, מימוש פיגועים ופעילות צבאית למול מטרות ישראליות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר