"בריון שונא דת"

מנכ"ל אגודת העיתונאים תקף עיתונאי - מנחם טוקר יחרים את הכנס

מנכ"ל אגודת העיתונאים בת"א יוסי בר מוחא תקף בחריפות ובבוטות את העיתונאי נתי טוקר בעקבות כתבה ביקורתית שפרסם על האגודה, בתגובה הודיע מנחם טוקר שיחרים את כנס אילת (ברנז'ה)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: מתוך טוויטר)

העיתונאי נתי טוקר, כתב המדיה של העיתון TheMarker, פרסם כתבה, בה נמתחה ביקורת על אגודת העיתונאים בתל אביב והמנכ"ל יוסי בר מוחא, וזה בתגובה בחר לתקוף אישית את טוקר.

הכתבה עסקה בהודעת ההתפטרות של יו"ר ועד העובדים של עיתונאי קול ישראל איציק יושע, הוועד האחרון שהאגודה ייצגה, כותרת הכתבה ציטטה את מכתב ההתפטרות של יושע: "המנכ"ל מקבל יותר מ-50 אלף שקל בחודש והאגודה מתעסקת בנדל"ן ובכנס מנקר עיניים במלון באילת".

במכתב המדובר העלה יושע טענות קשות על חוסר הפעילות של האגודה ועל אי נכונותה לסייע לעובדי רשות השידור.

מנכ"ל אגודת העיתונאים יוסי בר מוחא שאליו הופנתה הביקורת, לא אהב זאת בלשון המעטה, ובחר לתקוף באופן אישי ומעליב את טוקר, באסמס ששלח לו.

את ההודעה פתח בר מוחא בכינוי גנאי אשר לא מכובד להעלותו על הכתב, והמשיך: "מועצת העיתונות עדיין מחכה לך פחדן שכמותך. הוא שאמרתי בתכתובות קודמות שלי אליך".

בתגובה לך כתב לו טוקר שמוטב שיחסוך את המילים הבוטות וישלח סמיילי במקום. "זה יחסוך לך זמן חשוב", כתב.

בר מוחא לא נשאר חייב וכתב שוב מילים בוטות ולא מכובדות והוסיף: "דרך אגב אני נהנה מאוד כשאני רואה כיצד אתה אכול קנאה מההצלחה שלי, שהחלה בעיתון הארץ שם הרווחתי פי שלוש ממך ובנוסף העיתון החזיק לי דירה בשל תפקידי הבכיר ככתב תחקירים של העיתון. כיום אני פחות משני המנכ"לים בהתאמה 14ן-17 שנים אחרי. דרך אגב שניהם אשכנזים כמוך".

בתגובה לכך הודיע בן דודו של נתי טוקר, השדרן מנחם טוקר כי לא ישתתף בפאנל בכנס העיתונאים באילת. בחשבון הטוויטר שלו צייץ מנחם: "אני חובש כיפה ונתי טוקר הוא בן דוד ראשון שלי. לא אשתתף בכנס מועצת העיתונות באילת כשבראשו עומד בריון מילולי בוטה ושונא דת".

בתגובה ל"כיכר השבת" אמר יוסי בר מוחא מנכ"ל אגודת העיתונאים: "אני לא מעוניין להתייחס. הוא החליט להפיץ אותם וזו בעיה שלו. אני שלחתי לו את ההודעות ולא לך ואם הוא החליט להפיץ אותם זו בעיה שלו וכנראה הוא רוצה שכולם ידעו שהוא כזה".

נתי טוקר בחר שלא להגיב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר