מחר: מחאת ה"שוויון בנטל" יוצאת לדרך עם 'יש עתיד'

לקראת העלאתו של חוק הגיוס המתוקן להצבעה יפתח מחר, מול משרד הביטחון, מאהל המחאה בעד השוויון בנטל בהשתתפות יאיר לפיד, יש עתיד, ישראל ביתנו ונציגי הרפורמים והקונסרבטיבים (ארץ)

יאיר לפיד. ארכיון (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

התיקונים בחוק הגיוס - יש עתיד חוזרת למאהל המחאה: לקראת העלאתו של חוק הגיוס המתוקן להצבעה בקריאה ראשונה בכנסת על מנת להטמיע את השינויים המתבקשים בעקבות ההסכם הקואליציוני עם הסיעות החרדיות הודיעו היום (שלישי) ב'מטה המאבק לשוויון בנטל' יחד עם מפלגת' יש עתיד' על פתיחתו מחר של מאהל המחאה נגד החרדים.

בהודעה שפרסמו במטה המאבק לשיוויון בנטל נכתב כי "העתיד שלנו כחברה לא מפולגת ולא שסועה תלוי בכך שכולם יישאו בנטל, בצבא, בשירות האזרחי ובשוק העבודה. אסור לבטל את "צבא העם" ולרמוס את השוויון בנטל".

על פי ההודעה מחר, יום רביעי בשעה 9:00 בבוקר יפתח מאהל המחאה נגד ביטול השוויון בנטל. המאהל ימוקם מול משרד הביטחון במתחם שרונה בתל אביב.

מי שיגיעו לפתוח את מאהל המחאה הם יו"ר מפלגת 'יש עתיד' - יאיר לפיד, יחד עם חברי הכנסת של מפלגת יש עתיד שהובילו את חוק הגיוס שפגע בחרדים, וכן חברי כנסת ממפלגת המחנה הציוני וישראל ביתנו, יחד עם נציגי הארגונים מפורום השוויון בנטל וקואליציית הארגונים השותפים למאבק.

בנוסף ייקחו חלק במאבק ובפתיחת המאהל, יו"ר התאחדות הסטודנטים והסטודנטיות בישראל, גלעד ארדיטי, יו"ר מועצת תלמידים ונוער הארצית, אליאב בטיטו, חדו"ש, אומ"ץ, התנועה המסורתית, התנועה הרפורמית, התנועה הקונסרבטיבית ונציגי הנחל החרדי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר