פרסום ראשון

בשעה זו: החרדים דנים עם השרה איילת שקד על חוק הגיוס

רגע לפני שחוק הגיוס יעלה להצבעה בישיבת הממשלה ביום ראשון, נפגשים בשעה זו הנציגים החרדים - גפני, ליצמן פרוש ואטיאס עם שרת המשפטים איילת שקד לדיון משפטי בחוק המתוקן (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
גפני ושקד, רגע לפני הפגישה (צילום: כיכר השבת)

תיקון חוק הגיוס: רגע לפני שתיקון חוק הגיוס יעלה להצבעה בישיבת הממשלה ביום ראשון, מתכנסים בשעה זו (רביעי) הנציגים החרדים עם שרת המשפטים אילת שקד בכדי לדון על התיקון בחוק.

בזה אחר זה הגיעו השר יעקב ליצמן, יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני, סגן השר מאיר פרוש והשר לשעבר אריאל אטיאס ללשכתה של שקד בכנסת בכדי לדון על התיקונים בחוק הגיוס. יו"ר ש"ס השר אריה דרעי שאמור היה להשתתף בפגישה לא הגיע.

מטרת הפגישה נועדה בכדי לדון בתיקונים שהמפלגות החרדיות ביקשו להכניס בחוק הגיוס ולבדוק שהתיקונים יעמדו במבחן בג"צ, כך שלא יווצר מצב בו הכנסת תאשר את החוק ובית המשפט העליון יבקש לחוקק אותו מחדש.

בתוך כך, הח"כים החרדים ממתינים לחזרתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו לישראל בכדי לעמוד על דרישתם שההצבעה בקריאה שנייה ושלישית במליאה על החוק תתקיים יחד עם ההצבעה על התקציב בשבוע הבא ולא בשבוע שלאחר מכן.

במפלגות החרדיות אמרו הבוקר כי הם עומדים על דרישתם שההצבעה תתקיים במקביל כפי שהוסכם בהסכם הקואליציוני עם הרכבת הממשלה. אך בליכוד, וכן יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, טוענים כי לוח הזמנים במליאה מקשה על ההצבעה יחד עם התקציב.

כזכור, כפי שפורסם לראשונה ב'כיכר השבת', הנציגים החרדים הסכימו לדרישת החילונים לקיים את הדיון בוועדת חוץ וביטחון בתיקונים לחוק הגיוס בנוכחות כלי תקשורת ולא בדלתיים סגורות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר