הקרב על בית הכנת

נשות "איילת השחר" פנו במכתב לשרה נתניהו: "אל תחרישי בעת הזו"

נשות המתפללים בבית הכנסת איילת השחר בגבעת זאב המיועד להריסה, פנו במכתב לרעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, וביקשו ממנה לפעול מול בעלה רה"מ, בכדי למנוע את ההרס (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: פלאש90)

הקרב על בית הכנסת: בצעד אחרון, נשות בית הכנסת "איילת השחר" בגבעת זאב, שיגרו מכתב לרעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, בבקשה שפעל למנוע את הריסת בית הכנסת, בימים הקרובים כפי שפסקו שופטי בית המשפט העליון.

בפתח המכתב כתבו הנשים: "בימים הקרובים צפויה ממשלת ישראל, אשר בעלך עומד בראשה לבצע מהלך חסר תקדים - הרס בית כנסת".

"מלבד חילול ה' והביזיון הנורא, הרס בית כנסת על ידי מדינת ישראל באמצעות חיילי צה"ל ושוטרי משטרת ישראל, הוא אירוע בעל השלכות רחבות כלפי היהודים בכל העולם".

אחרי שהסבירו מהן ההשלכות, פנו המתפללות לדבר אל ליבה של אשת ראש הממשלה: "כבת למשפחה אשר המסורת היהודית עמדה תמיד לנגד עיניה, כבתו של אביך שמואל בן ארצי ז"ל, איש אשר קודשי ישראל וספר הספרים - התנ"ך היו מרכז חייו, כיהודייה גאה אשר יודעת מהם שורשיו ומקור חיותו של העם היהודי, אנו קוראות לך - אל תעמדי מנגד".

"לצערנו עם ישראל נמצא בתקופה קשה, אנא אל תוסיפו חורבן", כתבו עוד והוסיפו לתאר את המתרחש בבית הכנסת ש"הוקם לפני 15 שנה על קרקע אשר נרכשה על ידנו מבעליה, במקום פועל כולל של עשרות אברכים, ומתפללים בו מאות יהודים מידי יום".

הנשים סיימו בקריאה: "אל תחרישי בעת הזו. פעלי באופן מידי אל מול בעלך שימנע את החרפה. אוי לנו אם זוועה זו תצא לפועל. אוי לנו אם מרכז חיינו יחרב לריק".

כזכור, בתחילת השבוע קבעו שופטי בג"ץ כי יש להרוס את בית הכנסת בתוך כשבועיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר