האוצר נגד ברקת: "אם יש לו שאיפות פוליטיות שישתמש בכספו"

באוצר מגיבים בחריפות לביקורת ולקמפיין של ראש העיר ירושלים ניר ברקת, וטוען כי בעירייה יש בעיה ניהולית וכי ברקת מנסה לקדם שאיפות פוליטיות. העירייה: "כחלון הפך למלחמה אישית" (פוליטי)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
(צילום: מרים אלסטר - פלאש90)

הקרב על התקציב: במשרד האוצר מותחים ביקורת נוקבת נגד ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, שיצא בקמפיין נגד שר האוצר משה כחלון ומשרד האוצר בעקבות סירובם להגדיל את התקציב לירושלים.

במשרד האוצר האשימו את ראש העיר בכך שאינו יודע לנהל את תקציב העירייה. "עיריית ירושלים מעולם לא קיבלה תקציבים כפי שקיבלה בשנים האחרונות וכנראה סובלת מבעיה ניהולית".

במשרד האוצר לא הסתפקו בכך ורמזו כי ברקת מנסה לקדם את עצמו פוליטית על חשבון כספי הציבור, "אם יש לברקת שאיפות פוליטיות כאלה או אחרות ראוי שישתמש בכספו הפרטי", נאמר בהודעה.

גם בלשכת שר האוצר לא שתקו מול הקמפיין, ובהודעה עוקצנית הודיעו כי כחלון ייפגש עם השר לענייני ירושלים וידון עמו בתקציב.

מיכאל שמש מגל"צ דיווח אתמול כי במהלך הדיון אתמול בעירייה אמר ראש העיר ברקת ששר האוצר כחלון אינו מוכן לפגוש אותו, ושהוא "יודע שכחלון אחראי בלעדי לכך שדרישות עיריית ירושלים אינן מתקבלות באוצר".

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה: "שר האוצר הוא זה שצריך לתת הסברים, איך יכול להיות שמאז נכנס לתפקידו לא מצא זמן להיפגש אפילו פעם אחת לדיון על סיוע לירושלים ומסרב בתוקף גם היום להיענות לפניות בעלי העסקים שנפגעו קשות מהמצב הביטחוני.

"כחלון מנסה להפוך זאת למלחמה אישית אבל הציפייה משר האוצר לחיזוקה של ירושלים, דווקא בעת הזו, היא לא עניין אישי. היא אינטרס לאומי שכל תושבי המדינה מצפים לו. אנחנו קוראים לכחלון להפסיק להתנתק מירושלים ולא לעסוק בפוליטיקה קטנה, אלא להודיע על תמיכה נרחבת בירושלים במקום להחזיק את תושבי העיר והסוחרים כבני ערובה.
בוודאי בתקופה קשה זו על ירושלים להיות מעל הכל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר