הפצועה מראשל"צ משחזרת:

"הרגשתי דקירה בגב, היה קשה לנשום. אני לא חושבת שהפקירו אותי"

רחל איזנקוט, בת ה-80 שנפצעה בפיגוע הדקירה בשבוע שעבר בראשון לציון שוחררה מבית החולים והועברה לשיקום. היא משחזרת את רגעי האימה ולא כועסת על אלה שרצו לנטרל המחבל (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
זירת הפיגוע (צילום: מצלמות האבטחה)

עשרה ימים לאחר שנפצעה בפיגוע הדקירה בראשון לציון, רחל איזנקוט בת ה-80 שוחררה בחסדי שמים מבית החולים אסף הרופא והועברה לשיקום בבית החולים שמואל הרופא בבאר יעקב.

רגע אחרי השחרור היא אומרת כי בכוונתה להתגבר על הפציעה "יש לי כוח ורצון", אמרה ל"ידיעות אחרונות", "לא אתן לרוע לנצח אותי", הבטיחה.

כשהיא חלשה ונמצאת במיטתה בבית החולים השיקומי, משחזרת רחל את שאירע: "בכל התקופה האחרונה פחדתי לצאת מהבית בגלל הדקירות, אבל אחי הגיע מארה"ב וביקש ממני ומרינה אחותי לנסוע איתו לרחובות, לבקר את האח החולה שלנו. נסענו שלושתנו וכשנגמר הביקור חזרנו לראשון לציון. אחותי נכנסה לסופר-פארם ואני המשכתי לתחנת האוטובוס כדי לנסוע הביתה. פתאום הרגשתי דקירה בגב וכאב מאוד חד מעל למותן ונפלתי למדרכה. ידעתי שזה פיגוע והפעם אני זאת שנפגעה".

אחרי שפורסם תיעוד הפיגוע, נמתחה ביקורת על האזרחים שהיו במקום, דילגו מעל רחל הפצועה ורצו לעבר המחבל, "היה לי קשה לנשום", היא מתארת את הרגעים הקשים. "שכבתי על המדרכה עם עיניים עצומות מכאב. שמעתי אנשים רצים לידי אבל לא ראיתי אותם, רק חשבתי על הכאב הנוראי. אחר כך בבית החולים שמעתי שאנשים אמרו שהיו כאלו שרצו לתפוס את המחבל ולא עזרו לי, אמרו שאנשים רצו מעליי לכיוון המחבל במקום לעזור לי, אבל אני לא מתעסקת בזה. אני לא חושבת שהפקירו אותי".

"אני יודעת שמהר מאוד הגיעה אליי עזרה ומהר מאוד טיפלו בי ופינו אותי לבית החולים. אני זוכרת את האנשים שמהר מאוד טיפלו בי בהרבה אהבה. אני זוכרת את הפרמדיק של מד"א שכל הזמן ביקש שלא אעצום את העיניים ואנשום למרות הכאבים, הוא אמר שהם מטפלים בי ואני התאמצתי להיות חזקה".

ד"ר יצחק שרף, סגן מנהל בית החולים אסף הרופא, אמר לאיזנקוט: "אי-אפשר להשוות את המצב שבו הגעת אלינו למצבך היום. הגעת לבית החולים במצב קשה, עם דקירה עמוקה, ואת משתחררת לשיקום במצב טוב. זהו צעד גדול מבחינתך, ואחרי השיקום תהיי עצמאית ותוכלי לחזור לפעילות".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר