ח"כ אייכלר ל"כיכר השבת":

"הרפורמים זוממים לשרוף נשמת ישראל, עומדים מאחרי אנטישמיים"

דבריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו כי יסייע לרפורמים ממשיכים לעורר סערה. ח"כ ישראל אייכלר אומר ל"כיכר השבת": "הם מתבוללים, עומדים מאחרי האנטישמים והמסיתים" (חדשוות חרדים)

ישי כהן | כיכר השבת |
יאיר לפיד ואייכלר משוחחים על הרפורמים, אתמול (באדיבות המצלם )

סערת הרפורמים: ח"כ ישראל אייכלר יוצא במתקפה חריפה נגד קהילת הרפורמים, בעקבות דבריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו בכנס בארה"ב שיסייע להם.

"ראשי הרפורמים הם מתבוללים, נלחמים נגד היהדות וממיטים אסון על עם ישראל", תוקף אייכלר בשיחה עם "כיכר השבת: "הנתונים בארה"ב מראים כי יש 80% התבוללות בקרב הרפורמים.

"כבר אמר מנהיג חילוני-ציוני לפני יובל שנים: "יהודי הוא מי שבניו ונכדיו יהיו יהודים". צאצאי הרפורמים לא יהיו יהודים. נתניהו מבטיח להם תקציבים, זה כבר מוזרם אליהם מזמן בפקודת מושלי בג"צ".

"ארגוני הרפורמים" מוסיף אייכלר ותוקף: "מנצלים את תמימותם של מליוני יהודים מנותקים בארה"ב ובשמם הם נלחמים נגד יהודים תומכי ישראל, כמו איפא"ק ונגד ישראל. הם תומכים כספית בכל מי שנלחם נגד תורת ישראל ושומריה.

לדברי אייכלר ארגוני הרפורמים תומכים בהסתה ובחרמות נגד מדינת ישראל: "הם עומדים מאחורי האנטישמים באירופה המקדמים סימון והחרמת מוצרים מישראל ומשמשים הסתה נגד ישראל.

"הם תומכים במלשינים העומדים במחסומים ומפיצים תמונות לכל העולם באנגלית ומציגים את חיילי צה"ל כקלגסים נגד הפלסטינים. "הם מתסיסים את העם נגד החרדים ומתירים את דמם והצליחו לגרום לשליש מהישראלים שהם שונאי חרדים".

"ראשי הפדרציות המושחתות מתרימים יהודים בעולם, עבור עניי ארץ ישראל ו95% מן הכסף נשאר אצלם" מאשים הח"כ מאגודת ישראל ומוסיף: "את הכסף הזה הם משקיעים בשיחוד שליטי המשפט והתקשורת. הכסף נועד למימון ארגונים אנטי-ישראלים.

"הם משלמים לנשות המוראביטאט בכל ראש חודש לבא לכותל ולחלל את קדושת המקום. כך הם מוציאים דיבת הארץ רעה לעולם כולו. הכותל המערבי שמאחד את לבבות כל ישראל, הופך לזירת מוראביטאט לשמחת כל שונאי ציון וירושלים".

אייכלר אומר לסיום כי: "אם הפלסטינים הם האויבים בגוף, הם האויבים בנפש הזוממים לשרוף את נשמת ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר