הותר לפרסום

הדקירה באילת: על רקע לאומני ובגלל סרטוני הסתה

הותר לפרסום כי אחרי פעולות חקירה של המשטרה והשב"כ נעצר ערבי החשוד בדקירת אישה באילת לפני כשבועיים. על פי החשד המעשה בוצע על רקע לאומני, בשל סרטוני הסתה (חדשות בארץ)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
הסכין בה בוצע הפיגוע (צילום: דובר המשטרה)

הותר לפרסום כי הדקירה שאירעה באילת לפני כשבועיים, התרחשה על רקע לאומני, ובהשפעת סרטוני פיגועים והסתה. המחבל, צעיר בן 24, דקר אישה ופצע אותה באורח קל. בחקירתו הודה החשוד במעשה.

בסוף חודש שעבר התרחש פיגוע דקירה באילת, מחבל הגיע עם סכין לעיר ופצע אזרחית באורח קל. היא פונתה לבית החולים לקבלת טיפול רפואי ושוחררה מאוחר יותר.

במקביל החלו כוחות המשטרה בשטח לחפש כל בדל מידע אודות המחבל ובשיתוף פעולה מלא עם כוחות שירות הביטחון הכללי, נעצר המחבל המגיע מאום אל פאחם ובשנים האחרונות מתגורר באילת. לדברי המשטרה, המחבל הוריד חלק מבגדיו במהלך מנוסתו ולמרות זאת נעצר וזוהה.

בחקירתו הודה המחבל במיוחס לו ומעצרו הוארך שוב ושוב בבית המשפט. חומר החקירה הועבר לידי הפרקליטות ובימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום.

על אף מעצרו, בשלב זה עדיין הורה מפקד המרחב במשטרה, נצ"מ קובי כהן, על המשך פעולות הסריקה עד שיוכח קשר בינו לבין האירוע מהחשש כי חשוד זה אינו המפגע.

בחקירת שירות הביטחון הכללי ומרחב אילת במשטרת ישראל, עלה כי העצור ביצע את פיגוע הדקירה על רקע לאומני, בהשפעתם של סרטוני הפיגועים שהוצגו לאחרונה באמצעי התקשורת.

מפקד מרחב אילת, ניצב-משנה קובי כהן, הוסיף וציין הבוקר כי "אנו נמשיך לפעול בכוחות מוגברים, תוך שיתוף פעולה עם גורמי הביטחון הנוספים, למען שמירת ביטחונם של תושבי העיר ואורחיה. גם במקרה זה, כפי שקורה ברחבי הארץ, תגובה מהירה של המשטרה הביאה ללכידתו של החשוד תוך זמן קצר והעברתו לחקירה מקצועית שהבשילה לידי כתב אישום".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר