הקואליציה התחייבה לתמוך

נתניהו והחרדים סיכמו: תיקון חוק הגיוס - לאחר אישור התקציב

על פי הסיכומים עם ראש הממשלה, ההצבעה על חוק הגיוס המתוקן בקריאה שנייה ושלישית תתקיים בעוד כשבוע וחצי - לאחר אישור התקציב. הושגה התקדמות גם בין דרעי ונתניהו לגבי המע"מ (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

הסתיימה פגישת ראש הממשלה בנימין נתניהו וראשי סיעות הקואליציה: ל"כיכר השבת" נודע כי בתום הישיבה הממושכת שקיים הערב (חמישי) ראש הממשלה בנימין נתניהו עם ראשי סיעות הקואליציה, נכנעו הנציגים החרדים והסכימו כי ההצבעה על תיקון חוק הגיוס בקריאה שנייה ושלישית תתקיים לאחר אישור תקציב המדינה.

בפגישה השתתפו ראש הממשלה בנימין נתניהו, יו"ר ש"ס אריה דרעי, שר הבריאות יעקב ליצמן, יו"ר ועדת הכספים משה גפני, שר האוצר משה כחלון ושר החינוך נפתלי בנט.

ל"כיכר השבת" נודע כי על פי ההסכם שהושג, ביום ראשון הקרוב תיקון חוק הגיוס יאושר בממשלה וביום שני יעבור בקריאה ראשונה בכנסת. ביום שלישי ייערך דיון בוועדת חוץ וביטחון בהכנת החוק לקריאה שנייה ושלישית, וביום שני שלאחר מכן החוק יעבור בקריאה שנייה ושלישית בכנסת. באשר לתקציב המדינה, סוכם כי הוא יעבור בקריאה שנייה ושלישית ביום חמישי הקרוב.

גפני, ליצמן ודרעי (צילום ארכיון: אהרן ברוך ליבוביץ)

עוד נודע ל"כיכר השבת", כי ראש הממשלה בנימין נתניהו וראשי סיעות הקואליציה משה כחלון ונפתלי בנט התחייבו כי סיעותיהם יתמכו בחוק הגיוס המתוקן בקריאה שנייה ושלישית.

בתוך כך, יו"ר ש"ס אריה דרעי הצליח להגיע להתקדמות במגעים עם ראש הממשלה בדרישה כי בתקציב המדינה יקבע מע"מ אפס על תחבורה ציבורית עבור הציבור כולו ומע"מ אפס על מים לשכבות החלשות. עם זאת, דרעי ויתר על דרישתו למע"מ אפס על חשמל, אותו העלה לאחר ביטול דרישתו המקורית למע"מ אפס על מוצרי יסוד. מחר תתקיים פגישה בנושא בין דרעי לשר האוצר משה כחלון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר