המסר השבועי של הרב ניר בן ארצי

האיסלאם הקיצוני ודאע"ש עושים בלאגן לסיסי, עוד מעט הכל יתפוצץ - כך קובע הרב ניר בן ארצי בנבואה השבועית שלו. כנסו למסר המלא שעוסק גם בכלכלה ובגשם הצפוי (המסר השבועי)

(באדיבות תאיר נרי)

מלך מלכי המלכים, הקדוש-ברוך-הוא, אב הרחמים, בורא כל היקום גם את העצים, הבהמות והחיות, את כל שבעה מיליארד האנשים בעולם ואת עם ישראל היהודים שאותם בחר! מדינת ישראל היא מקור הברכה, ממנה חיים כל העולם! אי אפשר לחסום את מקור הברכה, כי אם ייחסם - העולם יחזור לתוהו ובוהו ולא יישאר אדם בעולם - כי העולם חי בזכות ישראל! כמו שהשמש נותנת חיים לעולם כך גם מדינת ישראל נותנת חיים לעולם, דרך לימוד התורה והתפילות, דרך היהודים שאמרו לבורא עולם 'נעשה ונשמע'.

מי שמאמין שיש גאולה ומשיח - תבוא עליו הברכה ויהיה במעגל הראשון, מי שלא מאמין - תבוא עליו הברכה וה' ירחם עליו. התהליך עכשיו הוא תהליך שהעולם הישן הולך 'לישון' לעולמים, והעולם החדש הולך להתחדש ולפרוח לעולם של יושר ואמת, אהבת-חינם והידבקות בריבונו של עולם.

תוהו ובוהו וגוג ומגוג זה בחו"ל, לא במדינת ישראל! כל מי שיגיד שזה במדינת ישראל - לא להאמין לו, הוא מוציא את זה ממקום לא נכון, מכוח הסטרא אחרא.מדינת ישראל קדושה, טהורה ומוגנת, הפרנסה טובה, הכלכלה טובה וענן אש מגן על עם ישראל בגבולות, ואנחנו היהודים נקיים את המשפט "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם".

יש האומרים שהגשם שהיה לפני שבועיים היה, חס ושלום, אסון טבע, בישראל אין אסונות טבע ולא יהיה לעולמי עולמים. השיטפונות שהיו במרכז הארץ ובעיות החשמל, אלו בעיות של העיריות וחברת החשמל, זה לא מריבונו של עולם. ריבונו של עולם לא עושה רע למדינת ישראל, מי שעושה רע זה רק בני האדם לעצמם. אם כל העיריות יִגְזְמו את העצים מתי שצריך ובמקומות שצריך, ויתקינו תשתיות ביובים - המים ילכו לים ולא תהיה כל בעיה. שיפסיקו להאשים את הקדוש-ברוך-הוא,הקדוש-ברוך-הוא טוב ומטיב, אנחנו לא בסדר. הקדוש-ברוך-הוא מגן על ישראל, עוטף ומלטף את ילדיו היהודים באהבה גדולה, שידבקו אליו. עבדו הנאמן, משיח בן דוד, שומר ומגן על כל ישראל, וענן אש עוטף את גבולות ישראל, "ונשמרתם מאוד לנפשותיכם".

הקדוש-ברוך-הוא לא מעוניין בשלום עם הערבים, אם היה מעוניין, היה שלום כבר מזמן. הקדוש-ברוך-הוא יודע שאי אפשר לסמוך עליהם, שכל דיבוריהם - מס שפתיים, שמטרתם להרוס את מדינת ישראל. מדינת ישראל, מדינה קטנה מאוד בעולם ומפריעים לה לחיות. יש להם מדינות שיכולות להכיל מיליארד ערבים וגם שלושה מיליארד – הם טוחנים מים. אין אף אומה, מדינה או עם בעולם, שיכולים לפגוע באדמת הקודש וביהודים במדינת ישראל. כל מי שמנסה לפגוע - יפגעו בו קשה ביותר דרך אסונות טבע, סכסוכים וסיבוכים, מטוסים ואוניות. אם בעולם היו יודעים שהם חיים בזכות מדינת ישראל והיהודים - היו מכבדים אותה המון, בקרוב יידעו כולם ויכבדו אותה המון!

בורא עולם נותן את עשר מכות מצרים בעולם כולו וכל מכה קשה פי-מאה. כל זה למה? כדי שהיהודים יעריכו את מה שעושה הקדוש-ברוך-הוא, את הניסים והנפלאות. הקדוש-ברוך-הוא רוצה שהיהודים יהיו טהורים וקדושים ולא יתבוללו.

כל היהודים שחיים בחו"ל יעלו דחוף למדינת ישראל. האנטישמיות כבדה וקשה וימשיכו להתעלל ביהודים בחו"ל. יבוא זמן והיהודים יגידו 'חטאנו פשענו, מי יושיע אותנו?' אפילו יהודים שחיים בחו"ל עם גויים - לעלות לארץ ולגייר אותם ואת ילדיהם. ברגע שבורא עולם ימליך את מלך המשיח, בדור הזה, בזמן הקרוב, לא יוכלו להתגייר לעולם.

מדינת ישראל שונה מכל המדינות והדת היהודית שונה מכל העמים. בחר אותה הקדוש-ברוך-הוא ויש קנאה ושנאה – עשיו שונא ליעקב וישמעאל שונא את שניהם. מדינות ערב - כמה טוב שיתנו להם, תמיד ירצו עוד ולא יסתפקו לעולם.

חיילי צבא-הגנה-לישראל, להיות זהירים בשמירה ובתפקיד, להיות נטו בתפקיד ולא להתעסק עם טלפונים או כל דבר אחר. אם תהיו ערניים בשמירה ובמילוי תפקידכם כראוי, צבאות ה' יתחברו אליכם משמיים ויגנו עליכם. להיזהר מפלסטינאים שמתחפשים למסכנים - מסכנים זה מסוכנים וסכינים. כל אדם 'כבדהו וחשדהו' עשר פעמים. מהפנטים אותם במחשבות להרוג ולהתאבד. יש מחבלים שפוגעים והורגים, ומוסרים את עצמם למשטרה הפלסטינאית כדי שיתנו להם משכורת וכסף.

בחברון הפעילות מוגברת כי יש להם מקום להסתתר. יש הרים, סלעים ומערות להתחבא בהם והם מכירים טוב את האזור. צריך הרבה זהירות, הם אכזריים כמו הסלעים שם. זה לא מספיק שסוגרים את תחנת הרדיו, יש להם תקשורת באייפון, וואטסאפ, פייסבוק ואימייל בשפע. כמו במזרח ירושלים, גם בחברון יש קנוניות, הם מאורגנים יחד ועובדים בשקט. הם צלפים מגיל 16. השב"כ, המוסד וצה"ל יחפשו בחברון את המקום שמאמנים אותם בנשק, יש מקום כזה בחברון.

ברצועת עזה החמאס ממשיך לחפור ארבעים מנהרות לכיוון ישראל. להיות זהירים מאוד ולפקוח עיניים שחס ושלום, לא יפתיעו יישובים ומחנות צה"ל, זה יעשה נזק ובושה לממשלת ישראל.

לערבים עם תעודת זהות כחולה יש הרבה זכויות בישראל.

חמאס עסוק במנהרות חזק.

דאע"ש עסוק וחוגג בסיני, רוצה להתמקד בסיני.

האיסלאם הקיצוני ודאע"ש עושים בלאגן לסיסי, עוד מעט הכל יתפוצץ.

מצרים נלחמת חזק נגד דאע"ש, הקיצוניים והמפריעים - שימשיכו להילחם ולא יוותרו. סיסי שישמור על עצמו, יש מסביבו אנשים לא נקיים. שימשיך להרוס להם את המנהרות מרצועת עזה למדבר סיני. עוד מעט ירד גשם חזק מאוד ברצועת עזה שיהרוס את המנהרות ויעכב את בנייתן.

ירדן מחכה למדינה פלסטינאית - לא תזכה. היא רוצה לשים ארבעה מיליון פליטים בגבול מול ישראל.

ארדואן 'מלך' תורכיה זכה בבחירות כי כל מי שהלך נגדו, כל מתחרה שלו - נבלע באדמה ונעלם מן העולם, לא יודעים איפה הם.

תורכיה מלאה דאע"ש שחונקים את התורכים מיום ליום.

סוריה נמחקת ותמשיך להימחק כל יום יותר מאתמול.

עיראק אותו הדבר. אחד הורג את השני, אחד אוכל את השני. אין פתרון לעולם.

רוסיה באה להילחם בסוריה כדי לחסל את דאע"ש, כי הם לא רוצים שיגיעו מאות אלפים מדאע"ש דרך סוריה לרוסיה, זו הסיבה היחידה. רוסיה בקשר טוב מאוד עִם ישראל וזה נכון שמעדכנים את ישראל בכל צעד. למרות זאת, יש לשים לב לצפוןולשים לב שלא יבואו מסתננים מכל גבולות ישראל.

נסראללה וחיזבאללה לא יכולים לעשות כלום, כל פעם מקבלים 'מתנות' מאיראן,וישתבח שמו לעד, צה"ל מפוצץ אותן בדרך. נסראללה לא יוצא לרחובות כי הוא פוחד שיהרגו אותו.

הקדוש-ברוך-הוא עושה לכל מדינות ערב והעולם מגדל בבל אחד ענק, כדי שעם ישראל יאמינו ויגידו 'מי כמוך באלים ה' '.

ארצות הברית תעזור לישראל בתחמושת ונשק, למרות השגיאה הגדולה שעשתה עם איראן. לא מאוחר לבטל את השגיאה, תמיד אפשר לוותר. איראן לועגת לארצות הברית ב'תמימות מודרנית', היא רוצה לשלוט על כל מדינות ערב סביבה.

איראן פוחדת מישראל, היא יודעת שישראל יכולה להגיע לכל מקום באיראן. היא עושה הכל כדי לפגוע בישראל בדרך עקיפה. הקדוש-ברוך-הוא מכניס במוחם של מדינות ערב פחד מישראל.

יהודים יקרים, תקשיבו טוב: אם לאיראן תהיה מחשבה לפגוע בישראל ישירות, האדמה תפתח את פיה ותבלע את מפעלי האטום וחלק גדול מאיראן - הם יודעים זאת היטב.

הכלכלה של ישראל, הגשם והפרנסה - הטובים ביותר בעולם, חסר רק רצון לעבוד.

מדינת ישראל לא עוזבת אף יהודי ועוזרת גם לבני מיעוטים. אסור לישראלים יהודים לעזוב את ישראל, הם יחזרו לישראל בלי כלום ולא בעוד הרבה זמן. חבל על המחשבות לעזוב את הארץ, האנטישמיות תכה ביהודים בעולם, בכל יום יותר גרוע מאתמול.

ממשלת ישראל, תפסיקו לשחק בקטנות, אם תפגעו אחד בשני מול התקשורת, ייפול ערככם וכשתצאו החוצה למען עם ישראל, יזלזלו בכם ולא יהיה בכם ערך. צריך להיות באחדות ובאגודה אחת. מדינת ישראל הולכת ומתפתחת מיום ליום, יבואו מיליוני יהודים לארץ. הנדל"ן, מגרשים, חנויות, כבישים, מפעלים, חקלאות - הכל מתפתח מיום ליום. ממשלת ישראל צריכה לעזור להתפתחותו של עם ישראל ולא לעסוק במריבות ביניהם ולפגוע אחד בשני - לועגים לכם בכל מקום.

כל יהודי ויהודי שמאמין בגאולה ובביאת המשיח - יקיים את עשרת הדיברות במקסימום ויעזור ככל יכולתו בתיקון הזה - תהיה לו זכות! כל היהודים מחכים לרגע המיוחל, שבורא עולם ימליך את מלך המשיח בן דוד ברחמים! כי הוא הוא הוא הפתרון לכל הבעיות והצרות של היהודים והעולם כולו!

באדיבות: אתר "תאיר נרי"

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר