מזדהים עם צרפת

הדגלים בכנסת יורדו לחצי התורן והמשכן יואר בצבעי דגל צרפת

ישראל מזדהה עם צרפת בעקבות הטבח האכזרי בפריז: דגלי ישראל במשכן הכנסת יורדו לחצי התורן והמשכן יואר בצבעי דגל צרפת. הנשיא ראובן ריבלין: "נעמוד מאוחדים מול המבקשים לרצוח" (עולם)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום אוראל כהן / FLASH90)

הטבח בפריז: יו"ר הכנסת יואל יולי אדלשטיין הודיע כי הדגלים במשכן יורדו לחצי התורן והמשכן יצבע בצבעי דגל צרפת להזדהות עם נרצחי מתקפת הטרור האכזרית. לדברי אדלשטיין: "בשם כנסת ישראל וחבריה אני מבקש להביע זעזוע עמוק מארועי הטבח בפריז ולשלוח תנחומים כנים לעם הצרפתי.

"הפיגועים הקשים חייבים להוות צלצול השכמה לכל מדינות העולם החופשי ומנהיגיהן - להתעורר ולהכריז אחת ולתמיד על מלחמת חורמה כלל עולמית נגד הטרור האיסלמי הקיצוני, לפני שהמערב כולו יהפוך לזירת פיגוע שותת דם".

עם צאת השבת, הורה יו"ר הכנסת להוריד את כל דגלי ישראל המונפים ברחבת הכנסת לחצי התורן ולהאיר את המשכן בצבעי דגל צרפת לאות הזדהות.

גם נשיא המדינה ראובן ריבלין שיגר הודעה עם צאת השבת: "אנו המומים וכואבים מול מתקפת הטרור הרצחנית אתמול, בלבה של העיר פאריס. בשם אזרחי ישראל אני שולח את תנחומיי הכנים לעם הצרפתי ולמשפחות שאיבדו את יקיריהן". לדבריו: "מדינת ישראל עומדת לצידכם במאבקכם הבלתי מתפשר בטרור".

"הטרור, מכה ללא הבחנה, פוגע והורג חפים מפשע. אנו, אזרחי העולם החופשי, המתמודדים עם איומו, נעמוד מאוחדים במאבק נגד אלו המבקשים לרצוח, לפצוע ולעשות שימוש באלימות והרס. תפילותינו נתונות להחלמתם המהירה של הפצועים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר