"לדאעש אין עתיד"

חסן נסראללה מגנה הפיגועים בפריז: "הכי מבינים את האסון הכואב"

מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה נאם אמש בעקבות הפיגוע ברובע דאחייה וגינה את מתקפת הטרור בפריז. לדבריו, לדאעש אין עתיד והם מפסידים. הוא גם הסביר איך צריך להילחם בטרור (חדשות בעולם)

(צילום מסך)

מי שמדבר: מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה נאם אמש בעקבות פיגוע ההתאבדות ברובע דאחייה בלבנון וגינה את דאעש בעקבות מתקפת הטרור בפריז.

"עמי האזור שלנו, שנמצאים תחת רעידת האדמה של הברבריות מצד דאעש ביותר ממדינה ערבית ואיסלאמית אחת, הם אלה שהכי מבינים את האסון הכואב, אנחנו מגנים את ההתקפות של פושעי דאעש בפריז", לשון נסראללה.

נסראללה דיווח בנאומו, כי מנגנוני הביטחון הלבנונים עצרו את החשודים במעורבות בפיגוע ההתאבדות בדאחייה, וכי מדובר באזרחים סורים ולבנונים ולא בפלסטינים.

מזכ"ל ארגון הטרור הסביר איך צריך להילחם בטרור: "בשביל העתיד והימים הבאים וכדי להתמודד עם סוג הטרור הזה, אנחנו צריכים לעבוד ביחד. זה לא מספיק רק לעשות צעדי מנע, אלא צריך ללכת לבסיסים שלהם ולראשים של הטרוריסטים".

נסראללה גם דאג להפנות את הכעס והשנאה לעבר ישראל: "תמיד צריך להיות בראש שלנו ובתודעה שלנו ובתרבות שלנו כי ישראל והטרוריסטים הכופרים רוצים להצית מלחמת אחים ומלחמת אזרחים בלבנון, שתשרת את המטרות של ישראל, של דאעש וכל הטרוריסטים. ההישג של לבנון הוא שהזירה הפנים-לבנונית נשמרה מהיגררות לתהום הזו, אבל הם נחושים בעניין הזה ועלינו לזכור זאת".

הוא הוסיף כי למרות שבדאעש מנסים להפעיל על חיזבאללה לחץ בכדי שיעזבו את הלחימה בסוריה, "זה לא יועיל. הם יודעים שיהיו לכך תוצאות הפוכות כמו שהיה בפיגועים הקודמים, אנחנו בסוריה נלחמנו בדאעש ובאחרים, ואחרי הפיגוע הזה נחפש חזיתות פתוחות נגד דאעש".

לדבריו, "לדאעש אין עתיד ואורך החיים שלו קצר מאוד. אין לו עתיד לא במלחמה ולא בשלום. הוא היום מפסיד בשדה הקרב בסוריה ועיראק".

פיגוע ההתאבדות אירע ביום חמישי אז פוצצו את עצמם שני מחבלים מתאבדים, 43 בני אדם נהרגו ולמעלה מ-240 נפצעו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר