דיווחים: מפקד כח אל קודס של משמרות המהפכה - חוסל בסוריה

דיווחים רבים ברשתות החברתיות בסוריה, טוענים בשעות האחרונות כי מפקד כח 'אל קודס' הכח הבינלאומי של משמרות המהפכה האיראניים, קאסם סולימני, חוסל בידי המורדים בסוריה (בעולם)

קאסם סולימני (צילום: מתוך טוויטר)

מכה חסרת תקדים לאיראן? דיווחים רבים ברשתות החברתיות בסוריה בשעות האחרונות טוענים, כי קאסם סולימני, מפקד כוח "אל קודס", כח הפריסה הבינלאומי של משמרות המהפכה האיראנים, נהרג אמש (שבת) בהתקפה מדוייקת של גורמי אופוזיציה סוריים על שיירת כלי רכב של משמרות המהפכה בזירת הקרבות מדרום לחאלב.

על פי הדיווחים, מארב של המורדים הסורים שיגר טילי טאו אל עבר שיירת כלי רכב, בה נטען כי שהה סולימני. לאחר מכן נצפתה שיירה של כלי רכב "מכובדים" ומאובטחים שהובילה את נפגעי התקיפה לבית חולים.

אם אכן יש אמת בדיווחים, הרי שמדובר במכה משמעותית ביותר עבור האיראנים ובשורה טובה לישראל שכן סולימאני עמד בראש הכח האיראני שנועד להילחם בישראל ולתמוך בארגון הטרור הלבנוני חיזבאללה.

קאסם סולימאני החליף בשנים האחרונות את הארכי טרוריסט עימאד מורנייה, סגן מזכ"ל חיזבאללה שחוסל בפעולה מסתורית בסוריה לפני מספר שנים, והוא עמד בראש המיליציות האיראניות הלוחמות במורדים הסוריים.

בימים האחרונים מנהלים הכוחות האיראנים בסוריה יחד עם צבא אסד קרבות קשים נגד ארגוני המורדים המתונים בדרום חלאב, שם שולטים המורדים כבר מספר שנים, וכחלק מהקרבות נוכחים בכירי המפקדים האיראנים בשטח, על פי הדיווחים מספר בכירים נוספים בכוח אל קודס נהרגו במתקפה המכוונת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר