צפו בהספד הדומע

האח: "נתנאל, חייך נקטעו באמצע שיחה מצילת חיים, הקב"ה אנחנו אוהבים אותך"

דביר ליטמן, ספד בהלוויה אמש לאביו הרב יעקב ואחיו נתנאל הי"ד, "היית לך דבקות במטרה, מעולם לא הפסדת תפילה בציבור, הקב"ה למה אנחנו נשברים? מה אתה רוצה?" • צפו בהספד (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
ההספד הכואב (צילום: יונתן זינדל - פלאש90; וידאו: קבוצת מדברים תקשורת)

"צר לי עליך אחי": בעיניים דומעות ובקול חנוק מבכי, ספד דביר ליטמן, לאביו הרב יעקב ואחיו נתנאל חי הי"ד, במהלך מסע הלוויתם אמש.

"נתנאל חי, צר לי עליך אחי. איך אפשר להגיד את השם שלך, חי עכשיו", פתח האח את דברי הספדו, כשאלפי המשתתפים דומעים עמו. "נתנאל תמיד הייתה לך דבקות במטרה. מעולם הפסדת תפילה בציבור, כמו שאבא לימד אותך".

דביר סיפר כי נהג להתייעץ עם אחיו המנוח על כל צעד בחייו. "נתנאל היית בשבילי אח גדול במלוא מובן המילה. כל פעם שהייתה לי התלבטות, שאלה או כל בקשה קטנה, הייתה עוזר לי. מי יעזור לי עכשיו?".

"למה הוא לא הדריך אותי? איך אני אמור להסתדר בישיבה בלעדיך?", תהה בכאב והוסיף, "נתנאל, הייתה מסור כל חייך במד"א בהצלת חיי אדם. גם שראית את אבא מוטל לפנינו, לא איבדת עשתונות. ישר דיווחת ואמרת שיש הרוג אחד. נתת את כל הפרטים של המקרה. נתאל חייך נקטעו תוך כדי שיחה מצילת חיים.

דביר הוסיף ואמר: "הקדוש ברוך אנחנו לא מבינים את החשבונות שלך, אנחנו לא יודעים. בדיוק אמרנו היום שאנחנו לא מבינים ולא יכול להתעלם ממנו. בכל זאת למה?".

"מידי פעם יש משברים ונשברים ולא יודעים מה לעשות, הקדוש ברוך הוא. למה אנחנו נשברים? מים רבים לא יוכלו לכבות את אהבה. הקדוש ברוך הוא אנחנו אוהבים אותך, מה אתה כן מעריך, מה אתה רוצה?", הוסיף.

הרב יעקב ליטמן ובנו נתנאל הי"ד נרצחו בפיגוע הירי ביום שישי סמוך לעתניאל בדרכם לשבת חתן של הבת שהייתה אמורה להתחתן השבוע. הכלה פרצה בבכי מחריד כשגופות הנרצחים הובאו למקום, ואף עין לא נותרה יבשה.

בהלוויה השתתפו גם ראש העיר ירושלים ניר ברקת, נשיא המדינה ראובן ריבלין והרב הראשי לישראל הגאון רבי דוד לאו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר