זו לא מתיחה: אוטומט המכוניות הראשון בעולם

אחרי אוטומט משקאות ואוטומט חטיפים וכריכים, קבלו את הדבר הבא שהולך להוסיף עניין לתחום מכירת רכבים: אוטומט מכוניות. אז איך קונים? ומתי הוצגה לראשונה מכונה שכזאת? צפו (רכב,חדשות)

מישאל לוי | כיכר השבת |
(צילום: אתר רשמי)

תחום התחבורה התקדם הרבה מאוד מאז שקנינו חמורים בשווקים תמורת דינרים. אבל אם לומר את האמת, אף אחד לא מתלהב מתהליך קניית רכב חדש; אפשר להתלהב מהרכב, מסיבוב הדאווין הראשון ברחובות, אבל לא מתהליך הקניה עצמו. כעת, חברת Carvana מציגה פיתוח שמוסיף עניין לתהליך רכישת הרכב החדש שלכם.

בדיוק כמו אוטומט המשקאות שליד המשרד שלכם (צילום: אתר רשמי)
הקנייה מתבצעת באמצעות אתר רשמי (צילום: אתר רשמי)

אם עד היום התרגלתם לאוטומט משקאות, אוטומט חטיפים או אוטומט כריכים, קבלו את הדבר הבא: אוטומט הרכבים של חברת Carvana, באמצעותו תוכלו לקנות רכב חדש כמעט כפי שאתם קונים פחית קולה זירו באוטומט המשקאות הסמוך למקום העבודה שלכם.

(צילום: אתר רשמי)
וככה זה נראה בגדול (צילום: אתר רשמי)

מנכ"ל Carvana ארני גרסיה אמר כי החברה שלו יצרה לראשונה את אוטומט המכוניות באטלנטה בשנת 2014: "בשנה האחרונה בדקנו איך אנחנו לוקחים את את החוויה הזאת לרמה חדשה. "אוטומט המכוניות החדש שלנו הוא מבנה רב קומות אמנותי, שמספק מכוניות ללקוחות לאחר הכנסת מטבע ייחודי. המשימה שלנו היא ליצור דרך טובה יותר לקנות מכוניות, כפי שעשינו עם קניית מכוניות דרך האינטרנט".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר