פני הרשע

זה המחבל שחשוד ברצח יעקב ונתנאל ליטמן הי"ד

המחבל שנעצר בחשד לרצח הרב יעקב ליטמן ובנו נתנאל השם יקום דמם, הוא שאדי מוטאווע תושב שכונת ג'בל רחמה בחברון. אביו ואחיו דיווחו לכוחות הביטחון על מעורבותו ברצח (חדשות, בארץ)

שאדי מוטאווע (צילום: מתוך פייסבוק)

זהו המחבל שביצע את הפיגוע בו נרצחו יאעקב ונתנאל ליטמן הי"ד: המחבל שנעצר הלילה (ראשון) על ידי כוחות צה"ל בחברון בחשד כי רצח את יעקב ליטמן ואת בנו נתנאל הי"ד ביום שישי האחרון - הוא שאדי מוטאווע, תושב שכונת ג'בל רחמה בחברון, שם הוא נעצר אמש בפשיטת כוחות צה"ל ושב"כ.

מהשב"כ נמסר: "המפגע הינו שאדי אחמד מטאוע, בן 28, נשוי פלוס 2, תושב העיר חברון, מזוהה ארגון עם ה"ג'יהאד אסלאמי". החשוד נעצר בביתו בעקבות דיווח שמסר אביו (עת הגיע למחסום צבאי), אודות כך שבנו הוא זה אשר ביצע את הפיגוע.

Read this in english

"מחקירה ראשונית בשב"כ עולה כי המפגע סיפר לאחיו מג'די כי ביצע את פיגוע הירי בדרך לסמוע. האח מג'די מיהר לעדכן את אביו והשניים, שחששו כי בעקבות מעשיו של שאדי ביתם יהרס, החליטו להסגירו לידי ישראל. כאמור, החשוד נעצר בביתו וכבר בחקירתו הראשונית בשב"כ מסר אודות מעורבותו בפיגוע".

עוד נמסר כי "במהלך המעצר נתפס הנשק עימו בוצע הפיגוע וכן הרכב ששימש לביצוע הפיגוע. טרם הובהרה מעורבותם של חשודים נוספים. חקירת הפיגוע נמשכת".

כזכור, ביום שישי האחרון, סמוך לשעה 15:00 הגיעו מחבלים ערבים לאזור צומת עתניאל שבדרום הר חברון ופתחו בירי לעבר רכב ישראלי בו היו בני משפחת ליטמן שהיו בדכם ל"שבת חתן" של בתם שרה תחיה שאמורה הייתה להתחתן בעוד יומיים. האב יעקב ובנו נתנאל בן ה-18 נרצחו במקום.

המעצר (צילום: דובר צה"ל)

בנוסף נפגע בפיגוע בן משפחה נוסף כבן 16, יחד עם אם המשפה שנפצעה גם היא ומצבם הוגדר קל עד בינוני. כמו כן ישנם ארבעה נפגעי חרדה. הפצועים פונו לבית החולים סורוקה בבאר שבע.

המחבל נמלט מהזירה בעזרת רכב, וכוחות הצבא ניהלו מצוד אחר המחבלים, אמש, במוצאי שבת עצרו כוחות צה"ל בשיתוף על יחידת דודבן וכוחות השב"כ את המפגע יחד עם הרכב והנשק ששימשו אותו לביצוע הפיגוע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר