עוד משבר

גפני נגד עמדת אגו"י: להקדים ביומיים ההצבעה על חוק הגיוס

יו"ר "דגל התורה" ח"כ משה גפני יוצא נגד עמדת "אגודת ישראל" ודורש להקדים את ההצבעה על חוק הגיוס ליום שני, וזאת כדי למנוע יומיים נוספים של הסתה נגד הציבור החרדי בעקבות החוק (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: הדס פרוש - פלאש 90)

ב"דגל התורה" לא מתרשמים מהבטחותיו של ראש הממשלה בנימין נתניהו במכתבו לשר יעקב ליצמן באשר להעברת חוק הגיוס בכנסת עד ליום רביעי הבא, שם דורשים להעביר את חוק הגיוס המתוקן עד ליום שני הבא זאת כפי שהבטיח ראש הממשלה במהלך פגישתו עם ראשי הסיעות.

לדברי יו''ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני מדובר ביומיים נוספים של הסתה תקשורתית כנגד הציבור החרדי ואין טעם לתת אותם לחינם.

"אפשר לסיים את אישור החוק גם בקריאה שניה ושלישית עד יום שני הבא ואין סיבה שנוותר על כך", הבהיר גפני ליו"ר הקואליציה ח"כ צחי הנגבי.

ב"דגל התורה", כך מתברר, מפתחים עמדה עצמאית מחמירה יותר זאת לעומת עמדת "אגודת ישראל" אשר הנהגתה הרוחנית קיבלה אמש את התחייבותו של נתניהו ושל שאר ראשי הסיעות לאשר את מתווה הגיוס המתוקן עד יום רביעי הבא.

מועצת גדולי התורה הסכימה לקבל את התחייבות ראש הממשלה כפי שהוצגה לאדמו"רים במהלך הישיבה על ידי מזכיר הממשלה אביחי מנדלבליט לפיה מתחייבים ראשי הסיעות להעביר את החוק המתוקן בקריאה שניה ושלישית עד יום רביעי הבא זאת למרות ההסכם הקואליציוני הקובע כי יש לעשות זאת עוד לפני אישור התקציב.

ב"אגודת ישראל" יש מי שלועג לח"כ גפני ואומר כי עם אישור התקציב הוא הבחין לפתע כי "אגודת ישראל" הובילה מהלכים בנושא חוק הגיוס, נושא שהיה די בשליטת "דגל התורה", וכדי לנסות ולהחזיר מעט מהשליטה בנושא לידיו הוא בוחר לצאת כעת בהצהרות בעניין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר