זעזוע ושאט נפש • ההסתה לשיא חדש

הופץ ברשת: תמונתו של מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל במדי הנאצים

ההסתה נגד הציבור החרדי מחלחלת גם לרשתות החברתיות שם הופצה הלילה תמונתו של מרן פוסק הדור רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל כשהוא לבוש כביכול במדי הנאצים ימ"ש עם צלבי קרס (חרדים בארץ)

ישי כהן | כיכר השבת |
מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

זעזוע ושאט נפש: ברשתות החברתיות הופצה הלילה תמונתו של מרן פוסק הדור רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל כשהוא לבוש כביכול במדי הנאצים ימ"ש עם צלבי קרס על המצנפת.

לאחר פניות רבות מצד אלפי גולשים, אתר "כיכר השבת" החליט להתחשב ברגשות וכדי למנוע כל אפשרות של פגיעה ולו הקלה ביותר בכבוד התורה, החלטנו להסיר את התמונה - שפורסמה לכתחילה לאחר טשטוש כל סממן פוגע, ופרסומה נועד רק כדי להבהיר את עוצמת הזעזוע ושאט הנפש מהמעשה הנפשע והמבחיל.

על רקע תיקון חוק הגיוס וההסתה ששוב חוזרת לרחובות, בחר הדמות האנונימית 'אשריקו מהפייסבוק', לעבד את תמונת פוסק הדור בתוכנת הפוטושופ ולהבישו במדי הנאצים ימ"ש.

לצד הפצת התמונה בטוויטר, כתב האנונימי: "חלאות אדם בטלנים ארורים! מכרתם את תורת ישראל ואת ארץ ישראל בגלל קצת כסף".

על התמונה עצמה הוסיף הדמות האנונימית לכתוב דברי בלע על רבינו עובדיה יוסף זצוק"ל.

"כיכר השבת" כאתר החרדי המוביל בחר שלא להביא את דברי הבלע ולטשטש את מדי הנאצים מפני כבודו של מרן פוסק הדור זצוק"ל.

יצוין כי האיש שעומד מאחורי עיבוד התמונה, עיבד בעבר את תמונת נשיא המדינה ונשיאת בית המשט העליון במדי נאצים, ונפתחה נגדו חקירה אך עד מהרה התברר כי הוא מתגורר בארה"ב, שם החוק אינו אוסר את ביצוע הדבר.

בעקבות הדברים, תנועת ש"ס פרסמה הודעת מאחה נחרצת במיוחד בה נאמר כי "תנועת ש"ס ורבבות אלפי מוקירי זכרו של מרן רבי עובדיה יוסף זצ"ל מביעים זעזוע ושאט נפש מפרסום חולני וחמור זה, תוצאה של הסתה נגד ציבור ענק במדינת ישראל ההולך לאורו ודבק במשנתו של מרן.

"רשויות החוק חייבים לטפל בכל חומרת הדין במפיצי הכרוזים המזעזעים. למרבה הצער, קיימים גורמים שאינם בוחלים בשום אמצעי כדי להשחיר את פניו של ציבור גדול במדינת ישראל אשר נאבק על זכויותיו ואורחות חייו.

"זכרו של מרן זיע"א אשר חינך אותנו לאהבת ישראל ולאחדות העם ימשיך ללוותינו תמיד".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר