האיסלאם מרים ראש

בדאעש מאיימים להגיע לוושינגטון, אנונימוס מאיים על דאעש

אחרי הפיגועים הרצחניים בפריז, ארגון הטרור דאעש מפרסם סרטון בו אנשיו מאיימים לבצע פיגועים גם בוושינגטון כנקמה על "מסעות הצלב" של המערב. האקרים מאיימים: נפיל את דאעש (חדשות)

(צילום: שאטרסטוק)

בדעאש מאיימים על וושינגטון: שלושה ימים לאחר המתקפה שביצע ארגון דאעש בצרפת במהלכה נרצחו 132 בני אדם ונפצעו מאות נוספים, שיחרר היום (שני) ארגון הטרור הרצחני סרטון חדש בו נראים אנשיו כשהם מאיימים לפגוע בבירות נוספות בעולם, ביניהן גם בירת ארה"ב - וושינגטון.

בסרטון נראים אנשי הארגון מאיימים על כל כוחות הקואליציה הבינלאומית הפועלת בסוריה נגד דאעש, כשאת הפעולות האוויריות נגד הארגון מכנים בדאעש "מסע צלב".

אנשי הארגון מזהירים כי כל מדינות הקואליציה יספגו פיגועים קשים בבירותיהם, "כמו הפיגוע בפריז", כשבין היתר מאיימים פעילי הארגון כי יכבשו את רומא ויפגעו בוושינגטון.

(הסרטון של דאעש)

במקביל, ארגון אנונימוס שחרר הבוקר (שני) סרטון בו מאיימים ההאקרים האקטיביסטים כי הוכרזה מלחמה על דאעש וכי אנונימוס פתח במבצע מיוחד שמטרתו היא פגיעה בתשתיות המחשוב של דאעש. הפעילים מבטיחים לנקום את מותם של עשרות הצרפתים על ידי פריצה למחשבי דאעש וגרימת נזק לתשתיות הפיננסיות של הארגון.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר