לאחר שמעמדו כ"בן ישיבה" נשלל: הזמר מידד טסה החל בשירות אזרחי

הזמר המזרחי מידד טסה החל לשרת בשירות האזרחי, זאת לאחר שצה"ל שלל לו את מעמד "בן ישיבה" בשל עיסוקו כזמר. אביעד גיל, מנהלו: "הגענו להבנה עם הגורמים המטפלים בנושא" (חדשות)

צביקה גרוניך | כיכר השבת |
מידד טסה (יח"צ)

פרסום ראשון: הזמר החרדי-מזרחי מידד טסה, החל לפני כשבוע לשרת בשירות האזרחי, זאת לאחר שצה"ל הסיר את מעמד בן ישיבה בעקבות כך שהוא מתפרנס מעיסוקו כזמר, כך נודע ל"כיכר השבת".

הסיפור החל לפני ארבעה חודשים, כשהזמר הגיע למדור "בני ישיבות" בבסיס תל השומר בכדי להסדיר את מעמדו כבן ישיבה ולקבל דיחוי מצה"ל, אך מפקד הבסיס רב-סרן יעקב ראשי סירב לאשר לו את הדיחוי בטענה כי הוא מתפרנס מהופעות.

טסה, במקביל להיותו זמר, לומד בישיבת "אור החיים" בראשות הגאון רבי ראובן אלבז. על פי צה"ל, על תלמיד ישיבה המקבל דיחוי בשל היותו בן ישיבה חל איסור לעבוד במסגרת הישיבה או מחוצה לה. בשל אי עמידה בתנאי, הוחלט בצה"ל להסיר לטסה את המעמד.

לאחר לבטים, החליט הזמר בעצה עם מנהלו אביעד גיל, ללכת ולשרת בשירות אזרחי ולפי ההצעה עליה סוכם, הזמר משרת בבתי החולים ברחבי הארץ בתפקיד "משמח חולים".

לפני כשבוע, החל טסה את שירותו והספיק לבקר בבתי החולים הדסה עין כרם בירושלים ובילינסון בפתח תקווה. מנהלו אביעד גיל מסר ל"כיכר השבת": "בס"ד הגענו להבנה עם הגורמים המטפלים בנושא שמידד יעשה את השירות האזרחי במסגרת ההתנדבויות שהוא מופיע מידי יום בבתי חולים ובמקומות השונים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר