למרות מתקפת הטרור בפריז: טורניר "יורו 2016" ייערך בצרפת

למרות מתקפת הטרור הקשה על בירת צרפת, התאחדות הכדורגל האירופי אופ"א הודיעה כי היא לא נכנעת לטרור וטורניר "יורו 2016", מהטורנירים הנחשבים בעולם, ייערך כמתוכנן בצרפת (ספורט)

שרון מנדל | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

למרות מתקפת הטרור הקשה שהתרחשה בפריז ביום שישי האחרון, בה נרצחו למעלה מ-130 בני אדם, התאחדות הכדורגל האירופי אופ"א הודיעה היום (שני) כי טורניר "יורו 2016", אחד מטורנירי הכדורגל הגדולים בעולם, ייערך בצרפת כמתוכנן.

ההודעה מגיעה למרות שרבים בהתאחדות התנגדו למהלך וטענו כי הדבר יסכן את ביטחונם של השחקנים והאוהדים. כאמור, למרות המתקפה ולמרות הביקורת, בארגון הודיעו כי הטורניר ייערך כמתוכנן בצרפת.

בהודעת אופ"א נכתב: "בעקבות האירועים הדרמטיים מיום שישי האחרון, אופ"א רוצה להדגיש כי נושא הביטחון נמצא בראש מעייניה. על אף שאין סיבה להאמין כי טורניר היורו יהווה מטרה למתקפה מכל סוג, איום הטרור תמיד נלקח בחשבון וכך היה מראשית הפרוייקט".

עוד נמסר: "במשך למעלה משנה אנו עובדים בשיתוף פעולה עם הרשויות הרלוונטיות כדי לפתח את המנגנונים המתאימים להבטיח את אבטחת הטורניר, ואנחנו בטוחים שהאמצעים ההכרחיים יינקטו להבטיח את ביטחון כל המעורבים. הגרלת היורו תיערך כמתכונן ב-12 בדצמבר, והטורניר ישוחק בצרפת בין ה-10 ביוני ל-10 ביולי 2016".

בתוך כך, על רקע האירועים הקשים והמתח הרב, תתארח מחר נבחרת צרפת למשחק ידידות מול נבחרת אנגליה. כזכור, המתקפה המשולבת ביום שישי האחרון החלה במהלך משחק ידידות בין נבחרת צרפת לנבחרת גרמניה. למרות האירועים הקשים, המשחק נמשך כסדרו והשחקנים לא עודכנו על האירועים, אלא רק בסיום המשחק.

"שירת ההמנון תהיה רגע מאוד אמוציונלי ומאוד מיוחד", אמר שוער הנבחרת הצרפתית הוגו לוריס. הוא התייחס לכך שבת דודתו של לסאנה דיארה, אחד משחקני הנבחרת, הייתה בין הנרצחים בפיגוע.

"אנחנו השחקנים היינו עם לאס, הוא היה שקט מאוד. הרצון שלו, כמו של כולנו, הוא לייצג את המדינה שלו. לא היינו מנותקים מהעולם, עקבנו אחרי כל מה שקרה באינטרנט ובטלוויזיה. היינו יחד ודיברנו על הדברים האלה. היו לנו ספקות האם לשחק או לא, אבל כולם התנהלו כמו שצריך ואנחנו מוכנים לשחק".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר