הכירו: סמארטפון במחיר של מנת שווארמה

רשת הקמעונאות האמריקנית וולמארט הודיעה כי היא מתחילה לשווק מכשירי טלפון חכמים זולים במחיר של כ-9.8 דולרים, מחיר איתו תוכלו לקנות בארץ מנת שווארמה בדוכן אוכל מהיר ממוצע (סלולר)

בני סולומון | כיכר השבת |
במחיר של מנת שווארמה (צילום: אתר החברה)

מכשיר טלפון חכם במחיר של מנת שווארמה: רשת הקמעונאות האמריקנית וולמארט הודיעה היום (שני) כי היא מתחילה לשווק מכשירי טלפון חכמים זולים במחיר של כ-9.8 דולרים (כ-38 שקלים), מחיר איתו תוכלו לקנות בארץ מנת שווארמה בדוכן אוכל מהיר ממוצע.

הטלפון שמציעה רשת הקמעונאות מהגדולות בעולם הוא מכשיר ה-Lucky LG16 המוזל גם כך. המכשיר אמנם בסיסי למדי אך הוא יוכל לשרת את הצרכים הבסיסיים של משתמשי הסמארטפונים.

ה-Lucky LG16 כולל מעבד כפול ליבה במהירות שעון של 1.2 גה"צ, והוא מגיע עם מסך בגודל של 3.8 אינצ'ים, המכשיר כולל נפח אחסון של 4 GB עם אפשרות להרחבה באמצעות כרטיס SD. המצלמה האחורית (והיחידה) הנה באיכות של 3 מגה פיקסל, והמכשיר עושה שימוש במערכת ההפעלה אנדרואיד 4.4 קיטקט.

המכשיר אמנם אינו כולל פיצ'רים של מכשירי דגל, אך נראה כי הוא בהחלט מסוגל להתמודד מול מכשירי התחתית כמו גלקסי יאנג וכמו גם מכשירי הטלפון המוזלים של LG עצמה שנמכרים בארץ תמורת מאות שקלים.

וכך נראה גב המכשיר

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר