וואווי פיתחה מטען מהיר: מ-0 ל-48 אחוז ב-5 דקות

בעזרת המטען הייעודי שהציגה וואווי ניתן לטעון סוללה ממוצעת בנפח של 3,000 מיליאמפר שתגיע מ-0% לרמת טעינה של 48 אחוזים תוך 5 דקות בלבד. מתי זה צפוי להגיע לחיינו? (דיגיטל, חדשות)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: וואווי)

האם בקרוב תוכלו לטעון את הטלפון תוך דקות? ענקית הסלולר הסינית וואווי שחררה אמש (ראשון) סרטון בו מוצגת טכנולוגיית טעינה חדשה שפיתחו מהנדסי החברה. בסרטון ניתן לראות כי בעזרת המטען הייעודי ניתן לטעון סוללה ממוצעת (בנפח של 3,000 מיליאמפר) שתגיע לרמת טעינה של 48 אחוזים תוך 5 דקות.

בסרטון מודגם גם מילוי סוללה לרמה של 68 אחוזים בזמן דומה, אלא שבמקרה הזה מדובר בסוללה פחות סטנדרטית, בנפח של 600 מיליאמפר בלבד. למרות זאת מדובר בבשורה של ממש בפרט לחברה שעד היום לא הצטיינה במציאת פתרונות טעינה מהירים.

לדברי החברה, הפיתוח מתאפשר לאחר שימוש בחומר ה'גרפיט' שנקשר למולקולות פחמן וכך טוענות את המכשיר במהירות גבוהה בהרבה מזה שיש בשוק כיום.

למרות זאת, מדובר ככל הנראה בטכנולוגיה ראשונית שלא תצא לשוק בזמן הקרוב, שכן עדיין מדובר במה שנראה כמו אב טיפוס גדול ומסורבל, וכמו כן החברה לא פרסמה נתונים לגבי מחזור החיים של סוללה שתוטען במהירות כזו, שנוטה לרוב לחמם את הסוללה ולפגוע באיכותו ובאורך חייו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר