פרסום ראשון

היועץ המשפטי לכנסת מתנגד להצבעה על חוק הגיוס ביום שני

היועץ המשפטי של הכנסת אייל ינון, הודיע לראשי המפלגות החרדיות כי הוא מתנגד לבקשת 'דגל התורה' להקדים את ההצבעה על תיקון חוק הגיוס ליום שני, משום שזה יראה כמחטף ויקשה בבג"ץ (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
עו"ד אייל ינון (צילום: יונתן זינדל - פלאש90)

פרסום ראשון: היועץ המשפטי של הכנסת עו"ד אייל ינון מתנגד לבקשת סיעת 'דגל התורה' להקדים את ההצבעה על התיקון לחוק הגיוס כבר ליום שני בתחילת השבוע הבא.

כפי שפורסם ב"כיכר השבת", ב'דגל התורה' פועלים בימים אלו לנסות ולהקדים את ההצבעה בקריאה שנייה ושלישית על תיקון חוק הגיוס כבר ליום שני ולא להמתין ליום רביעי הבא, כפי הסיכום של ראשי סיעות הקואליציה וראש הממשלה בנימין נתניהו.

אולם ל"כיכר השבת" נודע כי היועץ המשפטי של הכנסת עו"ד אייל ינון העביר אמש (שני), מסר ברור למפלגות החרדיות והודיע להם כי הוא מתנגד למהלך, וכי עדיף שהדיונים בוועדת חוץ וביטחון יתקיימו ביום חמישי ובשבוע הבא, ורק ביום רביעי להעלות את התיקון להצבעה בקריאה שנייה ושלישית.

היועץ המשפטי הסביר לחרדים, כי במידה והחוק יעבור כבר ביום שני, אחרי בליץ מהיר של דיונים בוועדת חוץ וביטחון, זה יראה כלפי חוץ כמחטף, דבר שיקשה להגן על התיקון בבג"ץ.

יצוין, כי למרות זאת ב'דגל התורה' עדיין מנסים להקדים את ההצבעה ליום שני, כאשר ב'אגודת ישראל' מאמינים להבטחת ראשי הקואליציה וראש הממשלה ומבחינתם אין בעיה שהחוק יעבור רק ביום רביעי. "להפיל את הממשלה אפשר גם שבוע אחרי, אבל כמובן שנשמח אם החוק יעבור בשני", אמרו בסיעה החסידית.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר